fasst flexx
fasst flexx
vraagje over fasst flexx stuuren waar kan je ze koopen en wat kosten ze heb nu een renthal motorcross stuur maar dat vind ik te recht voor scherpe bochten iemand ervaring met zoon stuur vast bedankt
http://www.rockstarenergy.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Dutje,
sorry, stuur verkocht, komen nieuwe binnen...
sorry, stuur verkocht, komen nieuwe binnen...
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik rij er ook mee en eerlijk gezegd vind ik het veel geld voor wat het is en bovendien vind ik ze persoonlijk lelijk.
Prijs ligt rond de 450 € dacht ik. Bestaan verschillende maten qua hoogte en bend (hoek).
Voornaamste reden vind ik de kleine trillingen opvangen, maar dan enkel op quads die daar last van hebben. Daarom overweeg ik het eventueel op onze SMR maar voor YFZ zou ik het niet meer doen. Een goede stuurdemper doet minstens even veel. Om echt schokken op te vangen vind ik ze niet echt nuttig, maar dan wel weer nuttiger dan anti vibe steering stem.
Prijs ligt rond de 450 € dacht ik. Bestaan verschillende maten qua hoogte en bend (hoek).
Voornaamste reden vind ik de kleine trillingen opvangen, maar dan enkel op quads die daar last van hebben. Daarom overweeg ik het eventueel op onze SMR maar voor YFZ zou ik het niet meer doen. Een goede stuurdemper doet minstens even veel. Om echt schokken op te vangen vind ik ze niet echt nuttig, maar dan wel weer nuttiger dan anti vibe steering stem.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad Expert
-
- Toeschouwer
Inderdaad meneer Dutry, Tom is er mee weg! Heb er een bqr manche mee gereden bij wijze van test en heb het mij de maandag nadien aangeschaft. Ik vond het stuur inderdaad een hele verbetering vandaar... Ik denk wel dat een stuurdemper kloppen in het stuur opvangt maar dat de doorbuiging van het stuur niet kan gerealiseerd door een stuurdemper. Naar mijn idee ontlast het mijn polsen na sprongen en in remkippen. De prijs van al dat moois weet ik niet maar verwacht het eerstdaags in mijn bus!