europees wegtoelatings bewijs
europees wegtoelatings bewijs
Ik zou graag willen weten waar je het nummer kan vinden van een quad die een europesche weg toelatings bewijs heeft.
moet dat nummer op de quad staan of moet dat op het roze papiertje staan al s de quad gehomogeerd is.
moet dat nummer op de quad staan of moet dat op het roze papiertje staan al s de quad gehomogeerd is.
je koopt een quad, maakt niet uit waar. Je bouwt hem om naar de europeesche maatstaven. Gaat naar duitsland voor de keuring en krijg je daar een verklaring voor de eerste toelating. Met dat bewijs kan je naar het rdw en moeten ze hem goedkeuren omdat je dat bewijs hebt. Zonder dat bewijs krijg je hem in nederland niet op de weg. Of bij aankoop van een nieuwe quad vragen om een coc verklaring. Moet je hem evengoed ombouwen met knippelichten enzo, maar hoef je niet naar duitsland toe.
hmmmmmm. eat me..
-
- Quadrunner
- Contacteer:
je kan ook gewoon een quad met Europees C.O.C (certificate of conformity) kopen, die kunnen in HEEL Europa ingeschreven worden, verhoogt ook de herverkoopwaarde..
een via D ingevoerde quad krijg je in Frankrijk NOOIT ingeschreven..
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
daar zullen wel andere wegen voor gevonden zijn. hier in nl gaat het via duitsland. Zijn maar weinig quaddealers die bijv een 700r verkopen met een coc erbij. ken er wel een paar maar is niet voor mij van toepassing.brutus32 schreef:je kan ook gewoon een quad met Europees C.O.C (certificate of conformity) kopen, die kunnen in HEEL Europa ingeschreven worden, verhoogt ook de herverkoopwaarde..
hmmmmmm. eat me..
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
okay, help ons (mede forumleden) eens en vertel eens hoe je dat doet.PeRReWePS schreef:Dat kost veel... te veel
je zit met o.a. de modificatie's plaatsen, transportkosten, keuringskosten TUV RDW...
ongeveer 2500+ d8 ik zo (incl BPM). (ligt aan welke quad want de BPM is variabel)
Maar mijn manier in Belgie lukt ook. In iedergeval wel met de Bombardier DS650...