iemand uit de buurt?
iemand uit de buurt
dat cross parcour in waasmunster lijkt wel interresant! is da op bepaalde uren open of kunt ge er zo op
kunnen we eens lekker uitleven!
kunnen we eens lekker uitleven!
- Red King
- Easy Quadrider
- Contacteer:
den dj schreef:Ik rij met een volledige FP lijn ,ben er zeer tevreden van maar maakt alleen een beetje veel lawaai ,maarja dan hedde gene clackson nodig he!
Grtz Dirk
En dan verschieten jullie ervan dat ge nergens meer welkom zijt. Hou het bij een standaard demper of gebruik een DB-killer.
Gewoon een beetje gezond verstand gebruiken en toch maar een toeter op uwen qaud zetten. Het zijn dit soort lawaaimakers die onze hobby naar de kl*ten helpen.
Suzuki - Kingquad
-
- Easy Quadrider
Red King schreef:den dj schreef:Ik rij met een volledige FP lijn ,ben er zeer tevreden van maar maakt alleen een beetje veel lawaai ,maarja dan hedde gene clackson nodig he!
Grtz Dirk
En dan verschieten jullie ervan dat ge nergens meer welkom zijt. Hou het bij een standaard demper of gebruik een DB-killer.
Gewoon een beetje gezond verstand gebruiken en toch maar een toeter op uwen qaud zetten. Het zijn dit soort lawaaimakers die onze hobby naar de kl*ten helpen.
idd, gisteren scheurde er een blauwe yfz bij ons rijden op privé terrein (staan overal plakaten), hij kwam vanuit natuurgebied (het Leen uit eeklo) waar er 3-4 plakaten staan dat ge nie met quad of crossmoto moogt rijden. Hij reed met een demper dat ge van 3km ver nog vree deftig kon horen, en als ge hem vriendelijk vraagt om het terrein opt gemak te verlaten steekt hij zijn middenvinger in de lucht.
En dan zijn er mensen die verwonderd zijn dat een quad niet graag wordt gezien
daarom ook een topic geopend om te weten of het iemand van het forum was
=>http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=12820
wie het ook was, kvin het gewoon belachelijk !
banshee of ltr-450?
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Yvo ga je mee naar bastogne daar kan je uw gedacht doen en eens aan die vent uw gedacht zeggen die alles afschaft dan ons hier altijd de zelfde kritiek te gevenRed King schreef:den dj schreef:Ik rij met een volledige FP lijn ,ben er zeer tevreden van maar maakt alleen een beetje veel lawaai ,maarja dan hedde gene clackson nodig he!
Grtz Dirk
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
- Red King
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Peet, dat is in juli (als ik mij niet vergis) dan ben ik met verlof.
En ja, die mens gaf zo de indruk dat het hem niet kon schelen als het maar lawaai maakt. Ik heb dat blijkbaar verkeerd begrepen, want zelfs met DB-killer vindt hij hem nog te luid. Dus ja misverstandje.
Maar ik blijf erbij peet, al is er maar 1 % van de quadrijders die het niet goed voorhebben dan is dit ten koste van onze hobby.
En daarbij komt dan nog dat er verkiezingen aan zitten te komen, en die klootzakken willen allemaal scoren.
En ja, die mens gaf zo de indruk dat het hem niet kon schelen als het maar lawaai maakt. Ik heb dat blijkbaar verkeerd begrepen, want zelfs met DB-killer vindt hij hem nog te luid. Dus ja misverstandje.
Maar ik blijf erbij peet, al is er maar 1 % van de quadrijders die het niet goed voorhebben dan is dit ten koste van onze hobby.
En daarbij komt dan nog dat er verkiezingen aan zitten te komen, en die klootzakken willen allemaal scoren.
Suzuki - Kingquad
Is da parcours wa de moeite? Zijn er fotos van of een link ofzo waar ik wa meer info kan vinden?tim 01 schreef:daar kun je niet veel doen te zij je met een 4x4 rijd .het is altijd open
Zijn er nog mensen die daar al geweest zijn?
2005 Polaris Scrambler 500
Thunder Competition Exhaust
HPD Carburatiekit
K&N Air filter
Thunder Competition Exhaust
HPD Carburatiekit
K&N Air filter
-
- Toeschouwer