Vincenzo schreef:mag ik mss zo nieuwsgierig zijn te vragen in welke quad dat je dat doet?
ik breek deze olie niet af maar vroeger deden wij GB olie in onze grasmaaier en die is tot 2 keer toe verbrand (de olie dan).
ik durf met mijn Z niet op van dat soort olie rijden
Zoals reeds onder mijn nick vermeld staat, in een Warrior, maar ook mensen met een Suzuki LTR400 gebruiken deze hoor.
En laten we duidelijk zijn dat deze olie geen olie is van de witte producten, zoals deze van de GB.
Neem anders maar eens een kijkje op hun website voor meer info.
ik heb niet gezegd dat DAT een witte product olie is he
maar ik sta nog altijd wat wantrouwig tegenover dat soort zaken.
zal er eens testen voor de grasmaaier thuis
Vincenzo schreef:mag ik mss zo nieuwsgierig zijn te vragen in welke quad dat je dat doet?
ik breek deze olie niet af maar vroeger deden wij GB olie in onze grasmaaier en die is tot 2 keer toe verbrand (de olie dan).
ik durf met mijn Z niet op van dat soort olie rijden
Zoals reeds onder mijn nick vermeld staat, in een Warrior, maar ook mensen met een Suzuki LTR400 gebruiken deze hoor.
En laten we duidelijk zijn dat deze olie geen olie is van de witte producten, zoals deze van de GB.
Neem anders maar eens een kijkje op hun website voor meer info.
ik heb niet gezegd dat DAT een witte product olie is he
maar ik sta nog altijd wat wantrouwig tegenover dat soort zaken.
zal er eens testen voor de grasmaaier thuis
De verduidelijking van witte productenolie heb ik erbij gezet aangezien je een verwijzing maakte naar deze van de GB.
Keep us posted na het testen van deze olie!
Ja maar dat gedoe de hele tijd van Castrol is goed, Denicol is de beste, Bell Ray is het allerbeste, blabla... ze zijn allemaal goed. Ik zou gewoon nemen wat mijn dichtsbijzijnde of vaste dealer heeft, dat is vast wel goed, of het moet afgewerkt frituurvet zijn.
Om voor broozi een beetje samen te vatten want hij gaat het bos niet meer tss de bomen zien vrees ik, kies één van de vermelde oliemerken en je zit wel goed. Het is zoals Ralph al zei, slechte olie bestaat er bijna niet meer zolang je bij de meest gekende merken maar blijft en niet voor de GB-producten of voor de Super de Boer olie