ja dat is mogelijk heb dit al eens gezien bij iemand is eigenlijk simpel gemaakt zo iets
maar waarvoor zou jij zo iets doen Dimi hij rijdt offroad quad zal rap naar de *** zijn
ik zou hem eigenlijk enkel achteraan willen laten zakken Peet, daar kan het geen kwaad qua bodemvrijheid, vooraan misschien niet, die verlagingskit van durablue, ken ik ni echt, heeft iemand hier wat info over?
black warrior schreef:
wordt je vering dan niet harder?
'05 Z heeft "verstelbare" piggybags, dan zet je die gewoon op het zachtste...
de demping (piggybags) op het zachtste zetten heeft niets te maken met verlagen maar met demping.
zeg ik toch niet? ik bedoel dat je je vering kan samenspannen, de draad verder te vijzen en eventueel die piggybags op het zachtste zetten omdat anders je veren te hard staan (door het verlagen van die draad).
of ben ik nog verkeerd?
dat gaat hem ni echt veel schelen e, zou echt wel lager moeten vooral achteraan, zoals de mannen van Huevos (dvd), vind ze zo het leukste ogen en zal wel betere baanligging en zo hebben ook
Is hier echt niemand die me kan helpen?
Skicks schreef:je kan de quad paar centimeter laten zakken door de veren bijeen te drukken, en de draad verder te vijzen!
greetz,S
dan gaat hij juist nog hoger komen , de veren ontspannen! dus de moer omhoog draaien dan zakt hij paar cm,
maar dan word ook de nuttige veerweg korter...