start problemen bij een warrior

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Jarcos
Quadrider
Quadrider

Bericht door Jarcos »

Precies eender bij mij, maar ik heb ervoor gekozen om de motor met nieuwe borstels gewoon nog zolang te gebruiken als dat ie het doet. Als je nu een paar borsteltjes koopt (dacht iets van €15) kun je daarna altijd nog een nieuwe startmotor halen, zo'n strop is dat nou ook weer niet he... 8)
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

Jarcos schreef:Precies eender bij mij, maar ik heb ervoor gekozen om de motor met nieuwe borstels gewoon nog zolang te gebruiken als dat ie het doet. Als je nu een paar borsteltjes koopt (dacht iets van €15) kun je daarna altijd nog een nieuwe startmotor halen, zo'n strop is dat nou ook weer niet he... 8)
ik snap niet echt over welke borsteltjes het gaat... kan je een foto posten aub, zou een hulp zijn voor me :)

tnx!
GateWay
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door GateWay »

ik zal er straks eentje posten, als ik batterijen heb gevonden van men digicam, mijn startmotor ligt hier toch nog uit elkaar ;)
http://www.azoe.be" onclick="window.open(this.href);return false; - Sound & Light
GateWay
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door GateWay »

de fotos staan op www.azoe.be/quad

ik heb me ook een nieuwe startmotor besteld in de VS, kwam stukken goedkoper uit dan in belgië
http://www.azoe.be" onclick="window.open(this.href);return false; - Sound & Light
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Koolborsteltjes

Afbeelding

Brengen de stroom over op de stator en kunnen dus verslijten... Zijn te vervangen, dus moet geen probleem zijn.
klaazzzz
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door klaazzzz »

GateWay schreef:de fotos staan op www.azoe.be/quad

ik heb me ook een nieuwe startmotor besteld in de VS, kwam stukken goedkoper uit dan in belgië

Heb net hetzelfde gehad. Mijne Warrior startte ook niet meer. Hoorde enkel nen klik. Startmotor was kapot, heb een piraatstuk kunnen kopen voor 230€ denk ik met hulp van het forum hier.

Ciaooooooooooo

K
Quad racer
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Quad racer »

had ik ook

bij mij was de accu kapot

zelfs als ik met start kabels probeerde

daarna met de nieuwe accu deed hij het niet meer
Polaris outlaw 525 IRS
GateWay
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door GateWay »

ik heb ondertussen een nieuwe startmotor erop zitten (in de vs besteld scheelde een pak geld) en nu start hij weer. maa rik hbe nu wel andere problemen maar daar ga ik een andere topic voor openen

thx
Plaats reactie