LtZ 400
zit er dan echt niks op om de quad lager te krijgen zonder echt grote kosten zoals andere veren, hoe krijgt men hem achteraan lager? vooraan zou je kunnen de steunen op de armen meer naar de buitenkant brengen of een paar bijlassen zodat je enkel de onderste bout moet lossen en in de andere 'support' zetten
DBM PERFORMANCE
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
Turboy6 schreef:zit er dan echt niks op om de quad lager te krijgen zonder echt grote kosten zoals andere veren, hoe krijgt men hem achteraan lager? vooraan zou je kunnen de steunen op de armen meer naar de buitenkant brengen of een paar bijlassen zodat je enkel de onderste bout moet lossen en in de andere 'support' zetten
achter steken ze wel eens een andere linkage
CustomCoatingsHelvoirt
ik bedoelde omhoog heb het zelf ook gedaan, nagemeten, en zakt maar 1.9cm... booooringgg!Lewis schreef:dan gaat hij juist nog hoger komen , de veren ontspannen! dus de moer omhoog draaien dan zakt hij paar cm,Skicks schreef:je kan de quad paar centimeter laten zakken door de veren bijeen te drukken, en de draad verder te vijzen!
greetz,S
maar dan word ook de nuttige veerweg korter...
Wat zou dat zoal kosten een andere linkage achteraan?yamaha tri-z schreef:Turboy6 schreef:zit er dan echt niks op om de quad lager te krijgen zonder echt grote kosten zoals andere veren, hoe krijgt men hem achteraan lager? vooraan zou je kunnen de steunen op de armen meer naar de buitenkant brengen of een paar bijlassen zodat je enkel de onderste bout moet lossen en in de andere 'support' zetten
achter steken ze wel eens een andere linkage
DBM PERFORMANCE
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
iemand hier op het forum maakte zelf linkages om te verlagen maar ik kan me niet meer herinneren wie dat was of wat ze kostenTurboy6 schreef:Wat zou dat zoal kosten een andere linkage achteraan?yamaha tri-z schreef:Turboy6 schreef:zit er dan echt niks op om de quad lager te krijgen zonder echt grote kosten zoals andere veren, hoe krijgt men hem achteraan lager? vooraan zou je kunnen de steunen op de armen meer naar de buitenkant brengen of een paar bijlassen zodat je enkel de onderste bout moet lossen en in de andere 'support' zetten
achter steken ze wel eens een andere linkage
CustomCoatingsHelvoirt
Moest die iemand dees hier lezen mag die me altijd een pm sturen, ben erg geïnterresseerdyamaha tri-z schreef:iemand hier op het forum maakte zelf linkages om te verlagen maar ik kan me niet meer herinneren wie dat was of wat ze kostenTurboy6 schreef:Wat zou dat zoal kosten een andere linkage achteraan?yamaha tri-z schreef:
achter steken ze wel eens een andere linkage
Toch al bedankt, ben toch al iets wijzer geworden
DBM PERFORMANCE
-
- Quad Expert
- Berichten: 2075
- Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
- Locatie: O-Vlaanderen
- Contacteer:
Fré en SG6 maken die, niet aan gedacht pm hun eens en veel kilo's weeg jij niet dus zal mee vallen voor standaard veer te houden
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Ik heb nog verlengde a armen (+5cm per kant) met 4 veerpunten aan elke kant voor een spotprijsje.
Moeten alleen nog gecoat worden.
€200 mag je ze hebben.
Je kunt de standaardveren hierbij gebruiken maar beter is om toch andere te steken als je gaat crossen.
Voor op de baan is het niet zo'n probleem.
En voor achter kun je dan de linkage van Fre en SG6 steken.
Moeten alleen nog gecoat worden.
€200 mag je ze hebben.
Je kunt de standaardveren hierbij gebruiken maar beter is om toch andere te steken als je gaat crossen.
Voor op de baan is het niet zo'n probleem.
En voor achter kun je dan de linkage van Fre en SG6 steken.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
dus heb je de veren niet "bijeen gedrukt" maar wel ontspannen he' ! heb je de verschillen gemeten terwijl er iemand op de quad zat ? anders doe dat maar even,dan zul je aan meer als 1,9 cm komen vrees ik ,Skicks schreef:ik bedoelde omhoog heb het zelf ook gedaan, nagemeten, en zakt maar 1.9cm... booooringgg!Lewis schreef:dan gaat hij juist nog hoger komen , de veren ontspannen! dus de moer omhoog draaien dan zakt hij paar cm,Skicks schreef:je kan de quad paar centimeter laten zakken door de veren bijeen te drukken, en de draad verder te vijzen!
greetz,S
maar dan word ook de nuttige veerweg korter...
zat iemand op, ook 2x dezelfde persoon (deug ), maar hebben maar 1.9cm verschil gemeten (ook hebben we tussenin een km gereden, kwestie van de veren los te maken, maar tevergeefs)!Lewis schreef:dus heb je de veren niet "bijeen gedrukt" maar wel ontspannen he' ! heb je de verschillen gemeten terwijl er iemand op de quad zat ? anders doe dat maar even,dan zul je aan meer als 1,9 cm komen vrees ik ,Skicks schreef:ik bedoelde omhoog heb het zelf ook gedaan, nagemeten, en zakt maar 1.9cm... booooringgg!Lewis schreef: dan gaat hij juist nog hoger komen , de veren ontspannen! dus de moer omhoog draaien dan zakt hij paar cm,
maar dan word ook de nuttige veerweg korter...
greetz,S
Hoeveel kost dat bij jullie en is er veel verschil te merken tussen de 'echte' van durablue? Wat zou de leveringstermijn bedragen?Fré schreef:ja idd wij maken die maar onze arbeiders hebben blijkbaar weinig tijd om de resterend 8 linkages te produceren
altijd volk te kort
heb net weer eens proberen bellen naar de meestergast maar neemt niet op
Zien jullie een andere oplossing voor vooraan om hem te verlagen?
DBM PERFORMANCE
-
- Quad Expert
- Berichten: 2757
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
- Locatie: Wingene (W-Vl), België
vooraan zit geen linkage, daar zal je het anders moeten oplossen.
sg6 en ik rijden al een jaar op parcours met deze linkage, in combinatie met bijpassende verbrede a-armen. De volledige quad komt hierdoor een 5-tal cm lager te hangen, en veert stukken beter.
Vanachter nog met originele schokdemper, moet je wel zorgen dat je niet veel meer dan 75-80 kg weegt.
Is het voor op parcours dat je je Z wil uitrusten?
sg6 en ik rijden al een jaar op parcours met deze linkage, in combinatie met bijpassende verbrede a-armen. De volledige quad komt hierdoor een 5-tal cm lager te hangen, en veert stukken beter.
Vanachter nog met originele schokdemper, moet je wel zorgen dat je niet veel meer dan 75-80 kg weegt.
Is het voor op parcours dat je je Z wil uitrusten?
White LTZ-450 - powered by MSD -