Tuning Raptor 700
-
- Quadrunner
- Berichten: 528
- Lid geworden op: ma 19 sep, 2005 08:19
- Locatie: Gent
Tuning Raptor 700
zo, de baanbanden zitten erop, als ook nieuwe velgjes van itp en staat iets breder.
naast een andere stickerset, gaat er qua uiterlijk niet veel meer veranderen.
dus nu gaan we beginnen met het blokje wat op te peppen.
het blokje staat zo puur en zo standaard als maar kan zijn.
dus laat jullie gaan
maar moet wel betaalbaar blijven hé
nie af komen met "leg er ne blok in van een R1"
Nog een vraagje: mijn vriendin rijdt af en toe mee op de quad.
kan je de achterste veer anders instellen zodat de quad niet zo diep doorgaat?
of eventuele andere oplossingen?
naast een andere stickerset, gaat er qua uiterlijk niet veel meer veranderen.
dus nu gaan we beginnen met het blokje wat op te peppen.
het blokje staat zo puur en zo standaard als maar kan zijn.
dus laat jullie gaan
maar moet wel betaalbaar blijven hé
nie af komen met "leg er ne blok in van een R1"
Nog een vraagje: mijn vriendin rijdt af en toe mee op de quad.
kan je de achterste veer anders instellen zodat de quad niet zo diep doorgaat?
of eventuele andere oplossingen?
Laatst gewijzigd door yahmmy the one op zo 09 jul, 2006 00:52, 4 keer totaal gewijzigd.
RAPTOR 700 R
-
- Toeschouwer
- Berichten: 19
- Lid geworden op: vr 23 jun, 2006 21:03
- Locatie: belgië
- Contacteer:
het helpt al veel met een nieuw spuitstuk in de carbo te steken (en dat kost 3€) trekt iets rapper op en ook hogere top, doordat er extra benzine word
ingespoten in de carbo (voor iemand van 15 kan ik toch goed mee he )
ingespoten in de carbo (voor iemand van 15 kan ik toch goed mee he )
Motorgedeelte
Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
-
- Quadrunner
- Berichten: 528
- Lid geworden op: ma 19 sep, 2005 08:19
- Locatie: Gent
-
- Quadracer
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: ma 06 jun, 2005 23:07
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
iemand van 15 slaapt al rond 1uyampw50 schreef:het helpt al veel met een nieuw spuitstuk in de carbo te steken (en dat kost 3€) trekt iets rapper op en ook hogere top, doordat er extra benzine word
ingespoten in de carbo (voor iemand van 15 kan ik toch goed mee he )
dat blokje gaat standaard al redelijk goed, al denk ik dat hij net iets te arm staat...
een powercommander, luchtfilter, en andere uitlaat zou ook al heel veel doen veronderstel ik
eventueel andere tandwielen, of gewoon een mega snelle stickerset
ik vind de quad nu al zalig, zo lekker breed en die santjes met die banden maken hem gewoon AF
greetz
-
- Toeschouwer
- Berichten: 19
- Lid geworden op: vr 23 jun, 2006 21:03
- Locatie: belgië
- Contacteer:
ok hang een balletje aan je stuur, doe er ether in, laat aan balletje een darmpje die rechtstreeks in carbo gaat... gaan zulde doen zenne(al uitgeprobeerd met een camino )
en voor te vieren waren we gaan crossen, heb 5 blijnen op men handen
btw: tis grote vakantieiemand van 15 slaapt al rond 1u Razz
en voor te vieren waren we gaan crossen, heb 5 blijnen op men handen
Motorgedeelte
Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
-
- Quadrunner
- Berichten: 528
- Lid geworden op: ma 19 sep, 2005 08:19
- Locatie: Gent
hij is daar weer ze met zijne carboyampw50 schreef:ok hang een balletje aan je stuur, doe er ether in, laat aan balletje een darmpje die rechtstreeks in carbo gaat... gaan zulde doen zenne(al uitgeprobeerd met een camino )
btw: tis grote vakantieiemand van 15 slaapt al rond 1u Razz
en voor te vieren waren we gaan crossen, heb 5 blijnen op men handen
RAPTOR 700 R
-
- Toeschouwer
- Berichten: 19
- Lid geworden op: vr 23 jun, 2006 21:03
- Locatie: belgië
- Contacteer:
hehe, ik zit nu zelf nog met men crossbril aan omdat mijn ogen pijn doen van het stof en alles is veel te licht
misschien grotere carbo onder steken
misschien grotere carbo onder steken
Motorgedeelte
Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
-
- Toeschouwer
- Berichten: 19
- Lid geworden op: vr 23 jun, 2006 21:03
- Locatie: belgië
- Contacteer:
ok, het spijt me
waarom steek je niet wat meer CC's bij?
waarom steek je niet wat meer CC's bij?
Motorgedeelte
Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
-
- Quadrunner
- Berichten: 528
- Lid geworden op: ma 19 sep, 2005 08:19
- Locatie: Gent
-
- Toeschouwer
- Berichten: 19
- Lid geworden op: vr 23 jun, 2006 21:03
- Locatie: belgië
- Contacteer:
ja zoiets, maar 700 klikt stoerder, maar 900 is toch beter he (en ik zit hier met nen 50 )
Motorgedeelte
Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
beste yammy, doe dit en je bent happy, powercommander (is een must als je verder gaat tunen), gyt-r inlaat en uitlaat. Is dan een heeeeeel andere quad. Ga je nog verder andere cdi box, hogedruk zuiger en kop bewerken. Dan ga je al lekker. Zit je rond de 60+ pk's. Dus dan weet je wat.
hmmmmmm. eat me..