groot probleem
- 
				yampw50
 - Toeschouwer

 - Berichten: 19
 - Lid geworden op: vr 23 jun, 2006 21:03
 - Locatie: belgië
 - Contacteer:
 
groot probleem
ik zit met groot probleem, kheb een yamaha pw50 maar hij gaat maar 50-60km/uur en heb alles al uit de uitlaat gegooid maar de cdi is nog begrensd, plz help mij... (weet iets van eletriek)
			
			
													
					Laatst gewijzigd door yampw50 op zo 02 jul, 2006 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
									
			
						
							Motorgedeelte
Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
			
						Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
- 
				epix no-fear
 - Quad Expert

 - Berichten: 2407
 - Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
 
Re: groot probleem
yampw50 schreef:ik zit met groot probleem, kheb een yamaha pw50 maar hij gaat maar 50-60km/uur en heb alles al uit de uitlaat gegooid maar de cdi is nog begrensd, plz help mij... (weet iets van eletriek)
een pw50 gaat gewoon niet harder dan 50/60 leg je er bij neer zo'n ding krijg je met geen mogelijkheid sneller
CustomCoatingsHelvoirt
			
						- 
				yampw50
 - Toeschouwer

 - Berichten: 19
 - Lid geworden op: vr 23 jun, 2006 21:03
 - Locatie: belgië
 - Contacteer:
 
jawel hoor, gaat sneller want vandaag was ik door straat aant tsjeezen en reed 60, maar toen ging hij te hoog in toeren voor de cdi en toen ging ik in een keer naar 50...  
  maar met elektrisch schema ga ik misschien op 60 kunnen blijven in plaats van dat die cdi mijn toeren naar beneden haalt (en dus ook trager rij)
is heel duidelijk te horen dat het begrensd is en niet van motor want die is perfect in orede (met nieuw spuitstuk, voor sneller te trekken)
effe bijgevoegt:
kan er mij echt NIEMAND helpen? zou graag tegen morgen iets hebben want ik wordt ingehaald door een derbi mobylette en dat is niet gezond...
			
			
									
						
							is heel duidelijk te horen dat het begrensd is en niet van motor want die is perfect in orede (met nieuw spuitstuk, voor sneller te trekken)
effe bijgevoegt:
kan er mij echt NIEMAND helpen? zou graag tegen morgen iets hebben want ik wordt ingehaald door een derbi mobylette en dat is niet gezond...
Motorgedeelte
Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
			
						Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
- 
				yahmmy the one
 - Quadrunner

 - Berichten: 528
 - Lid geworden op: ma 19 sep, 2005 08:19
 - Locatie: Gent
 
- 
				yampw50
 - Toeschouwer

 - Berichten: 19
 - Lid geworden op: vr 23 jun, 2006 21:03
 - Locatie: belgië
 - Contacteer:
 
heb ik al aan gedacht maar zo een cdi kost niets met elektrisch schema, en een 80CC blok kost een hele hoop
ben 15 en heb nog maar boete voor op straat te rijden met met spel (€575 boete, kwam er nog goed van af, anders was het toch 21 jaar niets van brommer, moto, quad,)...
			
			
									
						
							ben 15 en heb nog maar boete voor op straat te rijden met met spel (€575 boete, kwam er nog goed van af, anders was het toch 21 jaar niets van brommer, moto, quad,)...
Motorgedeelte
Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
			
						Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
- 
				yahmmy the one
 - Quadrunner

 - Berichten: 528
 - Lid geworden op: ma 19 sep, 2005 08:19
 - Locatie: Gent
 
- 
				yampw50
 - Toeschouwer

 - Berichten: 19
 - Lid geworden op: vr 23 jun, 2006 21:03
 - Locatie: belgië
 - Contacteer:
 
ja, gij ebt zo'n een geel plakje he en ik niet  
			
			
									
						
							Motorgedeelte
Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
			
						Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
- 
				yahmmy the one
 - Quadrunner

 - Berichten: 528
 - Lid geworden op: ma 19 sep, 2005 08:19
 - Locatie: Gent
 
- 
				yampw50
 - Toeschouwer

 - Berichten: 19
 - Lid geworden op: vr 23 jun, 2006 21:03
 - Locatie: belgië
 - Contacteer:
 
zit nogaltijd zeer ge*****en voor da elektrisch schema he...
iemand die ik ken zijn RS50 rijdt 115 (en dat is nog een 50CC he)
mijn PW zit ook binnen bij hem
			
			
									
						
							iemand die ik ken zijn RS50 rijdt 115 (en dat is nog een 50CC he)
mijn PW zit ook binnen bij hem
Motorgedeelte
Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
			
						Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
- 
				yampw50
 - Toeschouwer

 - Berichten: 19
 - Lid geworden op: vr 23 jun, 2006 21:03
 - Locatie: belgië
 - Contacteer:
 
ja eerste keer, van een b-klasse gesproken, en van die boete, ze is wel licht zenne
lijst van overtredingen:
-geen lichten
-opgredreven
-geen 16
-geen rijbewijs
-geen verzekering
-off-road-spel
-te rap rijden
-op openbare weg rijden
-ontvluchten van politie...
ben er toch nog licht van afgekomen zenne...
 maar kom swoat
weet jij geen site met elektrische schema's?
			
			
									
						
							lijst van overtredingen:
-geen lichten
-opgredreven
-geen 16
-geen rijbewijs
-geen verzekering
-off-road-spel
-te rap rijden
-op openbare weg rijden
-ontvluchten van politie...
ben er toch nog licht van afgekomen zenne...
weet jij geen site met elektrische schema's?
Motorgedeelte
Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
			
						Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
- 
				yampw50
 - Toeschouwer

 - Berichten: 19
 - Lid geworden op: vr 23 jun, 2006 21:03
 - Locatie: belgië
 - Contacteer:
 
ja, ok 
heb me wat laten gaan maar zit nog met de namiddag van vandaag in men hoofd (crossen)
			
			
									
						
							heb me wat laten gaan maar zit nog met de namiddag van vandaag in men hoofd (crossen)
Motorgedeelte
Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
			
						Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
- 
				yampw50
 - Toeschouwer

 - Berichten: 19
 - Lid geworden op: vr 23 jun, 2006 21:03
 - Locatie: belgië
 - Contacteer:
 
heb echt al overal gezocht,
ebay, 2dehands, officiële yamaha site (ben 2 uren bezig geweest, dus zal niet de hanse lijst geven, maar ik dnek omdat het zo een klein spel is dat ze hem niet opdrijven, wabt hij begint te schudden op top speed op tarmac)
			
			
									
						
							ebay, 2dehands, officiële yamaha site (ben 2 uren bezig geweest, dus zal niet de hanse lijst geven, maar ik dnek omdat het zo een klein spel is dat ze hem niet opdrijven, wabt hij begint te schudden op top speed op tarmac)
Motorgedeelte
Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
			
						Motor Tweetakt, ééncilinder
Koelsysteem Luchtgekoeld
Cilinderinhoud 49 cc
Boring 40 x 39.2 mm
Kompressie verhouding 6:1
Maximum vermogen 2 kW (2,7 pk) @ 5.500 tpm
Maximum koppel 3,8 Nm (0,39 kg-m) @ 4.500 tpm
Carburator/injectie Mikuni VM12SC/1
Ontsteking CDI
Startsysteem Kick
