Tuning Raptor 700
-
- Quadrunner
- Berichten: 528
- Lid geworden op: ma 19 sep, 2005 08:19
- Locatie: Gent
dit lijkt me wel watwally schreef:beste yammy, doe dit en je bent happy, powercommander (is een must als je verder gaat tunen), gyt-r inlaat en uitlaat. Is dan een heeeeeel andere quad. Ga je nog verder andere cdi box, hogedruk zuiger en kop bewerken. Dan ga je al lekker. Zit je rond de 60+ pk's. Dus dan weet je wat.
die power commander zal er zeker op komen, dat staat vast.
wat is het verschil eigelijk met een andere cdi box? (geen verstand van)
ja de kop bewerken... lijkt mij al serieus werk, ga daar best afblijven.
welke merken van luchtfilters? k&n?
bedankt
conan
RAPTOR 700 R
-
- Quadrunner
- Berichten: 528
- Lid geworden op: ma 19 sep, 2005 08:19
- Locatie: Gent
-
- Quadrunner
- Berichten: 528
- Lid geworden op: ma 19 sep, 2005 08:19
- Locatie: Gent
yahmmy the one schreef:zal waarschijnlijk kijken voor een:
- powercommander
- k&n luchtfilter
- uitlaat: - van acrapovic of van yoshimura
maar wat als je nog een andere cdi box steekt?
dacht dat het zelfde nut had als een powercommander?
wat is het verschil?
Powercommander doet het volgende :
info te vinden op :De Power commander is een computer waarmee je het mengsel van een motor rijker of armer kan afstellen per toerengebied zodat de motor de optimale brandstof luchtverhouding krijgt. De Power commander is voorzien van een map die voor elk merk en type motorfiets verschillend is. U kunt een map downloaden, en uploaden naar uw Power commander. Deze map bepaald de lucht brandstof verhouding. De power commander wordt geleverd met een standaard map, is uw motor voorzien van een open uitlaat, dan dient u in de Power commander een nieuwe map te laden.
http://www.quadperformance.be/powercommander.htm
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
powercommander is voor je brandstoftoevoer, cdi is voor je ontstekingscurve.
Toegevoegd na 3 minuten:
Toegevoegd na 3 minuten:
Ik zou doen, gytr inlaat, powercommander (geen tfi dobeck), uitlaat van bekend merk, zoals leovinci, hmf, fmf, trinity,lte,white brothers, two brothers, akra, yoshi, bill balance, curtis sparks, laser enz.Bartie schreef:yahmmy the one schreef:zal waarschijnlijk kijken voor een:
- powercommander
- k&n luchtfilter
- uitlaat: - van acrapovic of van yoshimura
hmmmmmm. eat me..
wally schreef:powercommander is voor je brandstoftoevoer, cdi is voor je ontstekingscurve.
Toegevoegd na 3 minuten:
Bartie schreef:Ik zou doen, gytr inlaat, powercommander (geen tfi dobeck), uitlaat van bekend merk, zoals leovinci, hmf, fmf, trinity,lte,white brothers, two brothers, akra, yoshi, bill balance, curtis sparks, laser enz.yahmmy the one schreef:zal waarschijnlijk kijken voor een:
- powercommander
- k&n luchtfilter
- uitlaat: - van acrapovic of van yoshimura
Warom geen dobeck tfi box ben er zeer content van en je kan altijd wat bijregelen
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quadrunner
- Berichten: 528
- Lid geworden op: ma 19 sep, 2005 08:19
- Locatie: Gent
waar voel je dit het meest met een tfi box?
wat is daar zo de prijs van?
nog een vraagje: als ik een andere luchtfilter steek, wordt die beschermkap er dan afgelaten of niet?
wat is hier het voordeel van?
ik rij enkel op de baan, dus voor vuiligheid kan het geen kwaad.
heb ook gezien denk ik bij ivoman zijne luchtfilter dat hij in een alu omhulsel zit. wat is hier het voordeel van?
WAAR KUN JE VOOR EEN GOEDE AFREGELING TERECHT HIER IN BELGIE?
om alles eens goed op punt te stellen.
best alles in 1 keer doen waarschijnlijk.
wat is daar zo de prijs van?
nog een vraagje: als ik een andere luchtfilter steek, wordt die beschermkap er dan afgelaten of niet?
wat is hier het voordeel van?
ik rij enkel op de baan, dus voor vuiligheid kan het geen kwaad.
heb ook gezien denk ik bij ivoman zijne luchtfilter dat hij in een alu omhulsel zit. wat is hier het voordeel van?
WAAR KUN JE VOOR EEN GOEDE AFREGELING TERECHT HIER IN BELGIE?
om alles eens goed op punt te stellen.
best alles in 1 keer doen waarschijnlijk.
RAPTOR 700 R
TFI box is hetzelde als een powercommander behalve dat je hier zelf moet regelen en bij een powercommander kan je maps downloaden en om ze dan aantepassen moet je dit op de computer doen.
Met een andere luchtfilter mag je uw luchtfilterdeksel eraf doen maar er je kan uw luchtfilterdeksel ook aanpassen zoals hier:
http://www.ehsracing.com/EHS_WEB/Produc ... S_ABX.aspx
De luchtfilterbox van ivoman is ook om meer lucht door te laten.
hier heb je er een voor de raptor 700:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Yamaha-R ... 3273QQrdZ1
het is van cfm racing
greetz
Met een andere luchtfilter mag je uw luchtfilterdeksel eraf doen maar er je kan uw luchtfilterdeksel ook aanpassen zoals hier:
http://www.ehsracing.com/EHS_WEB/Produc ... S_ABX.aspx
De luchtfilterbox van ivoman is ook om meer lucht door te laten.
hier heb je er een voor de raptor 700:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Yamaha-R ... 3273QQrdZ1
het is van cfm racing
greetz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quadrunner
- Berichten: 528
- Lid geworden op: ma 19 sep, 2005 08:19
- Locatie: Gent