Ik zou die dentons toch als minimum nemen.Vincenzo schreef:ik heb ooit eens iets gehoord over stuurdemers van een € of 100 is dat iets?
Ik vrees dat die goedkopere wel eens een kat in een zak kunnen zijn.
bedankt voro de PM dat is eigelijk nog niet voor nu. mas na het groot verlof. maar dan neem ik nog even contact met je op.Sharky #3 schreef:Das een risico he, hangt er vanaf wat de vorige eigenaar er mee heeft gedaan.Vincenzo schreef:ja das nog wel een goed gedacht!
is het te vertrouwen zo iets in occasie te kopen?
Toch maar even een mailtje gestuurd.Sg6 schreef:wim motors had nog 2 ohlin dempers in okasie liggen. Hebben 1 keer een race meegemaakt.
Meer info mailen naar info@wim-motors.com.
ik heb nog nooit met andere veren op mijn eigen quad gereden maar voor de prijs in 2e hands die minder was dan de prijs van de winch kan ik echt geen 1800€ uitgeven voor TF. vorige week in depeel in nederland gaat rijden en bij het naderen van de bochten op de kippen ging ik evenvlug de bocht in als de enduro's (op enkele pro's na)No Limit YFZ schreef:Eindelijk iemand die durft toegeven dat Reigers prijs kwaliteit wel ok zijn. Ik rij zelf met een oude set Reigers en heel tevreden over.
even ter verduidelijking waar het hier over gaatpasc schreef:t'was een leuke dag daar op dat maïs veld... enfin mss niet voor iedereen
hij zal het wel begrijpen hihihi