Bedrijfstemperatuur Raptor700
Bedrijfstemperatuur Raptor700
Eerst en vooral...mijn kanon is gearriveerd!
Het is wel een blauwe geworden, want JumpingJet heeft de witte die ik 3 weken geleden al gereserveerd had dubbel verkocht...
En aangezien de witte bijna niet meer leverbaar zijn was het voor mij jammer maar helaas...maar zo leer je je dealer kennen denk ik...
Buiten dat;
Wat een fijne quad...heerlijk soepel, gigantisch veel koppel...maar daarover later meer.
Waar ik een beetje bezorgd over ben is de temperatuur.
Gisteren een tijdje rustig rondgetoerd, en daarna gestopt met rijden.
Op contact laten staan, en de ventilator bleef nog zeker 5 minuten draaien...bovendien voelt het blok ook erg warm tussen je benen zegmaar
Is dit normaal?
Ook brengt hij bij het gas loslaten soms lichte plofjes voort uit de uitlaat, wat lijkt te duiden op een mengsel dat te arm is...
Ik heb wel al op de sites gelezen dat de standaard afstelling vrij arm is, maar moet ik me hier zorgen over maken of niet? ?
Het is wel een blauwe geworden, want JumpingJet heeft de witte die ik 3 weken geleden al gereserveerd had dubbel verkocht...
En aangezien de witte bijna niet meer leverbaar zijn was het voor mij jammer maar helaas...maar zo leer je je dealer kennen denk ik...
Buiten dat;
Wat een fijne quad...heerlijk soepel, gigantisch veel koppel...maar daarover later meer.
Waar ik een beetje bezorgd over ben is de temperatuur.
Gisteren een tijdje rustig rondgetoerd, en daarna gestopt met rijden.
Op contact laten staan, en de ventilator bleef nog zeker 5 minuten draaien...bovendien voelt het blok ook erg warm tussen je benen zegmaar
Is dit normaal?
Ook brengt hij bij het gas loslaten soms lichte plofjes voort uit de uitlaat, wat lijkt te duiden op een mengsel dat te arm is...
Ik heb wel al op de sites gelezen dat de standaard afstelling vrij arm is, maar moet ik me hier zorgen over maken of niet? ?
Laatst gewijzigd door Teunie op zo 25 jun, 2006 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quad Expert
Nee dat is waar wat je zegt je kan er inderdaad niets aan doen maar stel nu dat er een weerstandje stuk is in je regeling waardoor hij te weinig inspuit dan zou ik er nietmeer op rijden moest hij echt te arm lopen. Zeker al niet omdat hij nog in rodage zit.
En alvorens ik het nog zo vergeten proficiat met je aankoop
En alvorens ik het nog zo vergeten proficiat met je aankoop
teunie, nog een 700r rijder erbij! teerd man. Allereerst je ventilator doet het, heeel belangrijk, en daarnaast dat hij kleine plofjes geeft had de mijne niet. Raar. Maar als je munten hebt zal ik als ik jouw was als eerste een pwrcommander erop zetten, luchtfilterdeksel eraf en het stukje uit de demper haalt, een heeeeel andere quad hebt., en dat hij zo warm wordt kan wel een beetje kloppen, maar heeeel warm, nee
hmmmmmm. eat me..
-
- Quadrunner
Ploffen is meestal te weinig...maar dat is een ander topicquadje schreef:hey
mijn uitlaat ploft heel erg
ik heb een raptor 660
ik dacht juist dat ie teveel benzine kreeg
maar hij krijgt juistr te weinig benzine
als ik het goed begrijp
gr peter
DQT -Dangerous Quadracing Team-