Z400/KFX400: shims (kleppen regelen)
De pakking ziet er ongeveer hetzelfde uit, alleen dunner;Skicks schreef:2 vragen:
1) Kan iemand eens een fototje posten van die DRZ pakking?
2) Als je springt, en je geeft in de lucht eens goed gas, veranderd je quad dan in balans ofwat?
Als je in de lucht gas geeft dan spinnen je banden waardoor je luchtstroom creeert en je enigszins invloed kunt uitoefenen op je balans.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
Fré
- Quad Expert

- Berichten: 2757
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
- Locatie: Wingene (W-Vl), België
dan is het in principe moeilijk te verklaren dat als je je rem induwt dat je neus dan naar beneden gaat.Teunie schreef:De pakking ziet er ongeveer hetzelfde uit, alleen dunner;Skicks schreef:2 vragen:
1) Kan iemand eens een fototje posten van die DRZ pakking?
2) Als je springt, en je geeft in de lucht eens goed gas, veranderd je quad dan in balans ofwat?
Als je in de lucht gas geeft dan spinnen je banden waardoor je luchtstroom creeert en je enigszins invloed kunt uitoefenen op je balans.
Ik zou het liever verklaren aan het feit dat je een versnelling/vertraging geeft aan je wielen, bijgevolg ontstaat er een tegengesteld moment rond de achteras en gaat de quad kantelen (maw: actie = reactie).
@skicks, links op prentje:

White LTZ-450 - powered by MSD -
Thx, voor al de info. Ben ook op zoek naar wat mods om de quad wat sneller te maken, maar dan ook weer niet teveel want ik rijd er dagelijks mee naar de zaak en heb geen zin om iets stuk te rijden of dat hij na een jaar versleten is.
Wat stellen jullie voor? Het is niet voor direct, het zal voor december zijn, dan breng ik de quad mee naar belgié want hier wil ik niet dat ze aan mij quad prutsen.
grtzz
Wat stellen jullie voor? Het is niet voor direct, het zal voor december zijn, dan breng ik de quad mee naar belgié want hier wil ik niet dat ze aan mij quad prutsen.
grtzz
Dus je bedoelt dan een carb en een uitlaat, zou der wel eventueel die cams ook bij nemen, ineens tegoei doen.Fré schreef:de zelfde mods als andries en ik, eventueel zonder cams. Wij gaan voor maximale betrouwbaarheid. Onze beestjes hebben in de voorbije 3 jaar al hun bedrijfszekerheid bewezen
Ja, bedrijfszeker wil ik hem ook wel houden, doe een 30km per dag... niet dat dat veel is ofzo.
Had eigenlijk dit in gedachten:
-carb
-cdi
-cams
-uitlaat
-drz kit, wat voor problemen zou dat eventueel kunnen meebrengen?
-plaatsing + afstellen
Dan zal ik wel aan een 1300€ a 1500€ zitten zeker
ps: Als ik hiervoor een andere topic moet openen dan weet ik dat graag, want ben hier eigenlijk vragen beginnen stellen in een ander zijn topic.
Grtzzz
Zeer nette quad die van sq6Fré schreef:nee wij hebben geen CDI, ik heb zelfs geen uitlaat, kijk eens in onze garage voor prijsindicaties.
problemen met die pakking, hoezo?
Onze volgorde van mods waren:
1) uitlaat (andries tenminste, ik niet) EN inlaat
2) carb
3) drz-e pakking
4) cams
Ik denk dat ik hetzelfde zal doen, maar ik ga alles laten plaatsen bij een ervaren persoon, zelf begin ik er niet aan. Wie raden jullie aan?
grtzzz




