Dag dames en heren,
Mijn naam is michel,27 jaar en droom er al jaren van om een motor of een quad aan te kopen.
Ik ben woonachtig in Tongeren,het meest zuidelijke puntje van Limburg maar ben genoodzaakt elke dag van Tongeren naar Kleine Brogel(Peer) te pendelen en dat is toch 60 km enkele reis.
Ik zoek dus een quad die gemakkelijk 120 km per dag kan cruisen met aanpasbare bandenset zodat ik na 60 km nog een rug heb.
Liefst mag deze quad een serieus vermogen hebben want ik moet mee kunnen met het verkeer en ik heb namelijk 17 kruispunten te passeren met rode lichten dus zou ik graag wat bottompower hebben(eat my dust-so to speak)om te kunnen accelereren als het nodig is .
Nu,hij moet ook verlichting hebben want ik zou winter en zomer met de quad willen gaan werken want vanaf september heeft mijn vrouw de wagen nodig voor naar haar werk te kunnen en ik dus "WOOHOO" genoodzaakt ben een ander transportmiddel te zoeken,ik offer mij natuurlijk graag op.
In de mate dat het mogelijk is zou elektrische starter en dashboard en komfortabele zadel ook wel leuk zijn,
WIE KAN MIJ HELPEN ?
Ik rij al jare met de wagen aan een 35000 km per jaar maar wil nu een quad kopen die ook jaren zou moeten meegaan.
Is dit financieel voordeliger dan een wagen?hoe zit het met onderhoud en gemiddeld verbruik?
P.S ; Ik zou de quad ook gebruiken om te gaan cruisen in het weekend.
Bedankt bij voorbaat. cya
[/i]
Ik wil een quad kopen
- pro hauler
- Toeschouwer
Hallo Michel, mijn naam is Peter en ik ben ook van Tongeren.
Ik heb misschien een interessante quad voor jou die altijd op de weg heeft gereden.
Het is een Bombardier DS 650 en je mag altijd komen kijken.
De quad staat ook bij "TE KOOP".
Groetjes.
http://www.kapaza.be/detail/2759199/Bom ... s_650.html
Ik heb misschien een interessante quad voor jou die altijd op de weg heeft gereden.
Het is een Bombardier DS 650 en je mag altijd komen kijken.
De quad staat ook bij "TE KOOP".
Groetjes.
http://www.kapaza.be/detail/2759199/Bom ... s_650.html