rules are made to be broken
ach, elke keer weer dat onderscheid maken
2 of 4 of 6 wielen maakt toch niet uit... tis een variatie op een bestaand stuk speelgoed waar we allemaal gek van zijn..
en in de huidige sfeer van wantrouwen en gefoeter op quads is dit misschien nog 1 van de weinige dingen waar we wat krediet voor krijgen.. tis immers nog steeds KONING AUTO die baas is...
AXR - buggy..
-
- Quadrunner
- Contacteer:
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
voila brutus mooi gezegt
ze zouden het ies moete komen testen den zulle ze wel anders praten
ze zouden het ies moete komen testen den zulle ze wel anders praten
A.T.T. RACING www.attracing.be
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
Re:
No Limit W-tec schreef:Crossbone reed vorig jaar demo in PDV ... en kwam binnen met afgebroken wiel
Ziet er wel al stukken beter uit dan de Chine sebrol die we hier al tegen gekomen zijn, maar schijn kan bedriegen, alles zit mooi weg achter plastiek.
ik er zelf een ik er al bijna 5000 kilometer mee gereden en geen probleem mee gehad
en ja het inderdaad veel beter dan die Chine se troep gr oud
Re: AXR - buggy..
Ziet er goed uit moet ik zeggen!
Motorisatie is wel , moest dat in orde geweest zijn zouden er velen (waaronder ik) in geïnteresseerd zijn!
Motorisatie is wel , moest dat in orde geweest zijn zouden er velen (waaronder ik) in geïnteresseerd zijn!
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
L.D. schreef:Ziet er goed uit moet ik zeggen!
wat bedoel je Motorisatie is wel
de motor die er zit is echt super goed hoor .Ik wil er zelf de oost europa rally mee gaan rijden gr oud
Ik bedoel dat er zwaarder in mocht liggen, 30 pk (in het beste geval) lijkt me nipt.ruudoud schreef:L.D. schreef:Ziet er goed uit moet ik zeggen!
wat bedoel je Motorisatie is wel
de motor die er zit is echt super goed hoor .Ik wil er zelf de oost europa rally mee gaan rijden gr oud
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"