ja de site van hmf heb ik al gezien, zijn best mooie uitlaten, kun je laten poederlakken in de kleur die jij wil. ook is de uitlaat vrij luid maar je kunt er een quiet core bij krijgen waarmee je 95% van power behoudt.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
ik weet 1 ding, als je geen uitlaat koopt van 600euro dan heb je brol.
En ik weet nu waarom ze alleen in PK winst spreken omdat je met een open uitlaat altijd veel Torque dus trekkarcht verliest en dat heb ik bewezen met mijn quad.
Geloof het of niet, je zult het dan zel moeten proberen met je nieuwe uitlaat.
Allemaal commerciele brol, je gaat precies sneller enzo door het lawaai en bepaalde toeren gaayµt ie beter, das al.
groeten
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
kben daarstraks gaan rijden met iemand en die heeft een suzuki met een ft uitlaat,kmoet zegge dat hij goe ging en een mooi geluidje,als dit een namaak rino is zou ik toch voor rino gaan omdat je dan voor een deftige prijs een deftig geluid hebt
Hellracer schreef:ik weet 1 ding, als je geen uitlaat koopt van 600euro dan heb je brol.
En ik weet nu waarom ze alleen in PK winst spreken omdat je met een open uitlaat altijd veel Torque dus trekkarcht verliest en dat heb ik bewezen met mijn quad.
Geloof het of niet, je zult het dan zel moeten proberen met je nieuwe uitlaat.
Allemaal commerciele brol, je gaat precies sneller enzo door het lawaai en bepaalde toeren gaayµt ie beter, das al.
groeten
Ik vraag me af in hoeverre jij ervaring hebt met aftermarket pijpen....
Als je dit zo zegt moet je het ook kunnen onderbouwen vind ik.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"