banshee project "lang zaam word het wel iets"
-
Black Banshee
- Quadrider

- Contacteer:
kappen
heb van de week ook mijn kappen gesneden
( heb nog niet in de modder gereden
)
( heb nog niet in de modder gereden
www.maesvloerenbvba.be
yfz 450 r
yfz 450 r
-
yamahakodiak
- Quadracer

Ziet er heel mooi uit. Originele voor spatborden van een Banshee zijn best wel lelijk
De velgen zou ik zwart doen
Maar zou je er niet ff heelgaurds op zetten ? als je 1 keer met je voet van de steun afschiet kan het afgelopen zijn met het crossen
De velgen zou ik zwart doen
Maar zou je er niet ff heelgaurds op zetten ? als je 1 keer met je voet van de steun afschiet kan het afgelopen zijn met het crossen
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
zijn me standaard veren , mar heb nu hulco,s erop zitteVincenzo schreef:zijn dat je standaard veren?
ik vind hem echt wel knap!
gewoon het stanly mes erin gezetyamahakodiak schreef:ziet er goed uit die kappen gesneden
hoe heb je dat precies gedaan
nja heb het al paar keer proberen te maken maar is niks geworden , weet iemand waar je ze kan kopen ? of een ontwerp ?SlOoT schreef:Ziet er heel mooi uit. Originele voor spatborden van een Banshee zijn best wel lelijk![]()
De velgen zou ik zwart doen![]()
nja dat is te duur vind ik, vind vering, en bescherming belangrijkerTeunie schreef:Ik zou even investeren en er een set nieuwe velgen onder zetten.
Dat geverfde vind ik eerlijk gezegd maar niets.
Voor de rest toppie quad!
-
yamaha_764
- Easy Quadrider