groeten jeroen:quad:
wat voor motor ligt er in een access streak?
-
Jeroen
- Toeschouwer

- Berichten: 12
- Lid geworden op: vr 30 jun, 2006 13:38
- Locatie: nederland
- Contacteer:
wat voor motor ligt er in een access streak?
kan iemand me vertellen wat voor motor er in een access streak ligt?
groeten jeroen:quad:
groeten jeroen:quad:
manamana..tututututu:d. access streak 50 cc(H)
-
extremeronny
- Toeschouwer

- Berichten: 1
- Lid geworden op: ma 24 jul, 2006 08:52
- Locatie: wijchmaal-peer
- Contacteer:
Ja, er ligt gewoon een minarelli HORIZONTAAL blok onder, dus zelfde onderdelen als een yamaha aerox, neos, beta ark en nog veel meer kunnen eronder. qua onderdelen is hij even makkelijk op te voeren maar hij bied natuurlijk veel meer weerstand dus je zal relatief meer moeten doen voor een hogere snelheid.
Kijk gewoon even op;
www.easyparts.nl
www.euroscooters.nl (heel mooi koso quad tuning kit, wel duur maar dan heb je wel wat)
Hoelang heb je hem al
Tevreden mee? Ik wel iig, kheb net als het goed is een 70cc top performance rode top gekocht
Mzzl Yuri
Kijk gewoon even op;
www.easyparts.nl
www.euroscooters.nl (heel mooi koso quad tuning kit, wel duur maar dan heb je wel wat)
Hoelang heb je hem al
Tevreden mee? Ik wel iig, kheb net als het goed is een 70cc top performance rode top gekocht
Mzzl Yuri
I Ride It Like I Stole IT 
-
Jeroen
- Toeschouwer

- Berichten: 12
- Lid geworden op: vr 30 jun, 2006 13:38
- Locatie: nederland
- Contacteer:
okee thnx.. die koso kit is besteld, en de begrenzers worden deze week verwijdert.. dan zal hij toch relatief rond de 80/90 moeten halen?.. jaa ik ben ook blij met men aankoop, heb hem nu ehm 2 maand ofzo.. bevalt goed.. nog steeds aan het inrijden.. moet ngo 35 km:D.. dan ben ikklaar;d.. haha. dan nog wel even rustig aan doen.. maar dat komt wel goed.Yuri schreef:Ja, er ligt gewoon een minarelli HORIZONTAAL blok onder, dus zelfde onderdelen als een yamaha aerox, neos, beta ark en nog veel meer kunnen eronder. qua onderdelen is hij even makkelijk op te voeren maar hij bied natuurlijk veel meer weerstand dus je zal relatief meer moeten doen voor een hogere snelheid.
Kijk gewoon even op;
www.easyparts.nl
www.euroscooters.nl (heel mooi koso quad tuning kit, wel duur maar dan heb je wel wat)
Hoelang heb je hem al![]()
Tevreden mee? Ik wel iig, kheb net als het goed is een 70cc top performance rode top gekocht![]()
Mzzl Yuri
manamana..tututututu:d. access streak 50 cc(H)
Hehe, ja inrijden is kut 
En vooral voor de tweede keer
Maar ik las ergens dat als je hem gelijk laat tunen, dat ie maar 50km in hoeft worden gereden
En welke begrenzers precies? Heb zelf alleen de luchtfilter begrenzing eruit gehaald en een ander uitlaatje erop gezet
Maar ben er wel tevreden mee.
Die koso kit is wel ziek hoor !
Kweenie of ze bij jou in de buurt een quad, rollerbank hebben, maar zoja zou ik ff een begrenzertje halen
Laat ff weten hoe alles verloopt ! Suc6 verder !
Laats Yur
En vooral voor de tweede keer
Maar ik las ergens dat als je hem gelijk laat tunen, dat ie maar 50km in hoeft worden gereden
En welke begrenzers precies? Heb zelf alleen de luchtfilter begrenzing eruit gehaald en een ander uitlaatje erop gezet
Die koso kit is wel ziek hoor !
Laat ff weten hoe alles verloopt ! Suc6 verder !
Laats Yur
I Ride It Like I Stole IT 
Even ter verduidelijking:
Access blok is van Yamaha, om precies
te zijn van Yamaha Sonic.
Dat zijn dezelfde onderdelen als de
welbekende Yamaha Aerox.
Bijna alles past, behalve een
carterdeksel van een Aerox.
Als ik jouw was zou ik zowiezo een
andere krukas steken, die van Access
is gewoon poep. Als je de Access quad
gaat opvoeren gaat hij ontzetten trillen met
je orginele krukas. Alles triltkapot, bv: je
nummerplaat, je licht, zelfs m'n ketting
beschermer was eraf getrilt.
Als je het goed wil doen, kan je beter kwaliteit
kopen. Dan heb ik het over: malossi, polini,
hebo, metrakit... geen brol quadkits.
Als ik jouw was zou ik een goed krukas erin
steken die goed is uitgebalanceerd, dan
trilt hij niet meer zo hevig. Ik heb bijvoorbeeld de
Malossi RHQ krukas pen 10 MHR.
Zeer goed aanrader.
ik hoop dat je
wat wijzer bent geworden, voor meer info
stuur je me maar een pm.
Kijk anders ook even naar m'n project,
kan je misschien nog iets leren!
Toegevoegd na 15 uur 48 minuten:
Nog ff over dat inrijden he,
ik weet echt niet hoe jullie
aan dat fabeltje komen van
80 km of weet ik veel hoeveel
km.
Met een 2-takt moet je gewoon
hetzelfde inrijden als bij de 2-takt motorcorss.
M'n broertje cross namelijk, ik heb ook
nog motoren moet inrijden, dat waren
85cc en 125cc allebij 2-takt.
Je moet gewoon een kwartiertje rijden,
wel rustig, dan helemaal laten afkoelen,
weer een kwartiertje rustig rijden, beetje
spelen met je gas, iets harder laten gaan.
laten afkoelen, dan is hij ver klaar.
Nog de eerste kilometers niet te geweldig doen...
Access blok is van Yamaha, om precies
te zijn van Yamaha Sonic.
Dat zijn dezelfde onderdelen als de
welbekende Yamaha Aerox.
Bijna alles past, behalve een
carterdeksel van een Aerox.
Als ik jouw was zou ik zowiezo een
andere krukas steken, die van Access
is gewoon poep. Als je de Access quad
gaat opvoeren gaat hij ontzetten trillen met
je orginele krukas. Alles triltkapot, bv: je
nummerplaat, je licht, zelfs m'n ketting
beschermer was eraf getrilt.
Als je het goed wil doen, kan je beter kwaliteit
kopen. Dan heb ik het over: malossi, polini,
hebo, metrakit... geen brol quadkits.
Als ik jouw was zou ik een goed krukas erin
steken die goed is uitgebalanceerd, dan
trilt hij niet meer zo hevig. Ik heb bijvoorbeeld de
Malossi RHQ krukas pen 10 MHR.
Zeer goed aanrader.
wat wijzer bent geworden, voor meer info
stuur je me maar een pm.
Kijk anders ook even naar m'n project,
kan je misschien nog iets leren!
Toegevoegd na 15 uur 48 minuten:
Nog ff over dat inrijden he,
ik weet echt niet hoe jullie
aan dat fabeltje komen van
80 km of weet ik veel hoeveel
km.
Met een 2-takt moet je gewoon
hetzelfde inrijden als bij de 2-takt motorcorss.
M'n broertje cross namelijk, ik heb ook
nog motoren moet inrijden, dat waren
85cc en 125cc allebij 2-takt.
Je moet gewoon een kwartiertje rijden,
wel rustig, dan helemaal laten afkoelen,
weer een kwartiertje rustig rijden, beetje
spelen met je gas, iets harder laten gaan.
laten afkoelen, dan is hij ver klaar.
Nog de eerste kilometers niet te geweldig doen...
Bedankt voor jullie reacties! 



