ltz 400 schakelt
ltz 400 schakelt
ik zo pas een probleem mijn quad schakelt van vierde versnelling trug naar derde zonder iets te doen
( soms )
en als ik op schakel dan hoor aven toe dat hij niet pakt dan kraakt het en dan schiet hij er in
dit gebeurt soms.
kan toch niet gezont zijn voor versnelling bak
weet iemant wat dit kan zijn?
( soms )
en als ik op schakel dan hoor aven toe dat hij niet pakt dan kraakt het en dan schiet hij er in
dit gebeurt soms.
kan toch niet gezont zijn voor versnelling bak
weet iemant wat dit kan zijn?
Mijn schakelt heel af en toe ook terug vanzelf . Raar maar zou niet weten hoe het komt
White Z400 '04 / Yoshimura RS3 system/ FmF Jetkit/ KW verlagingsveren.
www.thedukes.be
www.thedukes.be
-
peet #77
- Quad Expert

- Contacteer:
der zal iets versleten zijn tandwiel denk ik
ik heb dat met mijn Z nooit tegen gekomen
ik heb dat met mijn Z nooit tegen gekomen
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Hehe sleffers.
Der zal idd iets mis zijn aan den mecaniek die de vorken tegenhouden. Maar hou da just eruit ziet heb ik geen idee. Op de manuel denk ik in eerste instantie aan die cilinder met gaten?
Ik zou er niet blijven mee rijden of je hebt binnenkort een gratis neutraal bij
Der zal idd iets mis zijn aan den mecaniek die de vorken tegenhouden. Maar hou da just eruit ziet heb ik geen idee. Op de manuel denk ik in eerste instantie aan die cilinder met gaten?
Ik zou er niet blijven mee rijden of je hebt binnenkort een gratis neutraal bij
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
klinkt als versleten schakelwals (of de lagers erop,of het veermechanisme die voorkomt dat hij draait), kromme vork of uitgesleten vork. Verander olie eens en filter en chek op brokjes of schilfers. als ie zen 4 niet direkt neemt kan je ook een tand of 2 kwijt zijn. dit komt door hele slechte schakeltechniek allemaal.stijn schreef:ik ga de olie is vervangen meschien helpt dat
groetjes
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
zou daarmee wel niet blijven rijden, want het zou opeens niet meer klak kunnen zijn dat hij in vitesse zit, maar krak,dat de vitesse door de boit zit en heel de carter om zeep is enzo.stijn schreef:heb olie en olie filter ver vangen
en er zit presies ijzer vijsel in de olie en de filte heel kleine stukjes eizer
probleem is niet echt opgelost maars is wel ietjes beter
greetz
Wat zeer slecht is voor je vorken bij een Z-400 is wanneer je aan het rijden, crossen, bent en je zit op max toeren en je ontkoppelt maar hou het gas volledig open en je versmijt van versnelling om dan de koppeling te lossen. Dit zou naar het schijnt je vorken plooien en een Z kan er niet goe tegen tegen die manier van schakelen. Het is mss een fractie van een halve seconde maar is net genoeg om uw boite te doen opensmijten.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u