Suzuki Z400/Kawasaki KFX400 rijders PAS OP!!!
The_Lucifer schreef: eeeuuuuuhhhh, betekent dat als je er nu pas een hebt besteld dat dan alles zou opgelost moeten zijn of misschien toch beter om er eens achter te vragen?
heb mijne zaterdag besteld en zou volgende week ofzo geleverd worden (LTZ400 nieuw)?
Greetz
Ik ga morgen de mijne ophalen en dealer doet er zelf andere koelvloeistof in. Heeft grote afzet LT-Z400 (10-tallen/jaar), kende dus het probleem maar al te goed.
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Ik zou dat toch maar ff loshalen, want ik heb ook een nieuwe opgehaald, en daar was de koelvloeistof ook van vervangen, maar ik wilde toch ff erin kijken, en ik heb de fotos van het forum verwijderd, want het was te schokkend om te zien.Ik ga morgen de mijne ophalen en dealer doet er zelf andere koelvloeistof in. Heeft grote afzet LT-Z400 (10-tallen/jaar), kende dus het probleem maar al te goed.
Je wordt daar dus niet vrolijk van. En hier kwam hij zo uit de showroom.
Nou dat heeft jou quad ook. geloof mij maar.
Maar je zal hem toch niet open vijzen, de problemen komen wel later.
Dus als ik jou was zou ik maar de plaat ff loshalen en tegen de dealer zeggen dat hij gewoon een alu versie plaatst.
Edit door Ralph: Blijft moeilijk hè, quoten...
2006 Suzuki LTZ 400
Ook als je de quad niet bij officiele dealer hebt gekocht? Hoe zou dat dan in zijn werk moeten gaan en wat moet er nu eigenlijk allemaal vervangen worden om echt safe te zitten?maikel schreef:ja er moet andere vloeistof in, maar carter zal toch moeten worden vervangen.
Deze is zeker en vast ingevreten.
Het kan zijn dat deze toch al een aantasting heeft gedaan, voordat ze vervangen is.
suzuki plaatst onder garantie nu nieuwe carters.
Dat is een terugroepaktie
DBM PERFORMANCE
-
- Quad Expert
- Contacteer:
is dit een oficeele terug roep actie van Suzuki Belgié ?
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html