km teller
-
danny-badu
- Toeschouwer

km teller
mijn km geeft meer aan dan dat ik rijd , ook schommelt het stokje heel erg , hoe komt dit en is dit ook af te stellen ?
Re: km teller
Vermeld eens even welke quad je hebt, en wat teller (merk, model, analoog/digtaal)danny-badu schreef:mijn km geeft meer aan dan dat ik rijd , ook schommelt het stokje heel erg , hoe komt dit en is dit ook af te stellen ?
ook niet zeveren é!FROSTiON schreef:Lijkt mij een sensorprobleem. Nieuwe sensor en probleem is van de baan.
Slijtage van het "tandwieltje" komt wel vaker voor bij analoge tellers.
wss ooit andere banden opgelegd, en kleiner in diameter als de vorige... dan moet je gewoon de diameter van de nieuwe meten (of omtrek, ligt aan de teller) en die ingeven!
greetz,S
-
Dubois
- Quadrunner

- Contacteer:
Echt nodig van zo te reageren ja?Skicks schreef:ook niet zeveren é!FROSTiON schreef:Lijkt mij een sensorprobleem. Nieuwe sensor en probleem is van de baan.
Slijtage van het "tandwieltje" komt wel vaker voor bij analoge tellers.
wss ooit andere banden opgelegd, en kleiner in diameter als de vorige... dan moet je gewoon de diameter van de nieuwe meten (of omtrek, ligt aan de teller) en die ingeven!
greetz,S
Ik ging voort op het feit dat het pijltje schommelt en als dit aan de diameter van de band ligt, mag je mij hier altijd wat meer uitleg over geven. Niemand is te oud om iets bij te leren nietwaar.