Uitlaat z400
alles wat je leest op sites van uitlaten is pk winst pk winst enzo ...
Als je eens goed zoekt over de principe van uitlaten voor motoren zonder injectie zul je veel te weten komen dat je bijna nooit winst maakt met aftermarket uitlaat en pas als je bigbore, cam, open luchtfilter mods hebt.
Dus aftermarket uitlaat komt zeker nooit op de eerste plaats zoals bijna iedereen zegt.
De mijn loopt beter og altijd met stock, zal zien na cam HRc en vergelijken met mijn FMF uitlaat .
ps: ik probeer meerdere meninge te geven en te helpen hoor
Als je eens goed zoekt over de principe van uitlaten voor motoren zonder injectie zul je veel te weten komen dat je bijna nooit winst maakt met aftermarket uitlaat en pas als je bigbore, cam, open luchtfilter mods hebt.
Dus aftermarket uitlaat komt zeker nooit op de eerste plaats zoals bijna iedereen zegt.
De mijn loopt beter og altijd met stock, zal zien na cam HRc en vergelijken met mijn FMF uitlaat .
ps: ik probeer meerdere meninge te geven en te helpen hoor
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Hellracer, ik denkt dat je het bij het verkeerde eind hebt hoor. Ofwel spreek je over uitlaten die niet gemaakt zijn voor jouw quad ofwel was er niet gejet. Ik heb mijn 450 op testbank gezet dus zijn de bewijzen er toch wel degelijk. Wij komen met uitlaat Yoshi op een 48 pK op de achteras of toch 7 pK meer dan standaard. Wat betreft Torque zijn we van 30 naar 44 gegaan. Dus als je zegt dat je torque verliest is er iets degelijk mis hoor.Hellracer schreef:ik weet 1 ding, als je geen uitlaat koopt van 600euro dan heb je brol.
En ik weet nu waarom ze alleen in PK winst spreken omdat je met een open uitlaat altijd veel Torque dus trekkarcht verliest en dat heb ik bewezen met mijn quad.
Geloof het of niet, je zult het dan zel moeten proberen met je nieuwe uitlaat.
Allemaal commerciele brol, je gaat precies sneller enzo door het lawaai en bepaalde toeren gaayµt ie beter, das al.
groeten
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
was marco ook daar?Mika schreef:Ik wil even over de Rino/FP nog iets kwijt.
Ben net terug van Budel en 50% van de vier takten hadden een dergelijk uitlaat op. Ook de quads die daar waren hadden allemaal ongeveer dezelfde demper (eml, yfz...)
Waarom zouden die allemaal voor deze uitlaat gaan als die zo slecht is volgens jullie
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrunner
- Contacteer: