Auto quad

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

Franky schreef:zoals ik zie ben je nog scholier... dus zal er van die quad kopen, voor baangebruik wel niet veel in huis kome *zucht*
in België mag je met de quad niet op de autostrade, in nederland weet ik 't niet, maar het is gewoon niet aan te raden... heb je al wel een quad gehad?
moest dit zo zijn... wel dan moet je toch weten dat een quad bij een snelheid hoger dan, pakt 100km/u, niet zo stabiel meer is, als een motor en/of auto is...
quads zijn niet gemaakt voor hoge snelheden, daarom zijn ze zeker ook niet gemaakt voor de autostrade
inderdaad franky,daarvoor dat ik al niet antwoorde, in de search zijn 1001 antwoorden te vinden op deze vragen. dus gebruik voortaan de search voor je zo een vragen stelt aub? hij is er voor niets anders...
greetz Robby
Tripod
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Tripod »

hey,

ja sorry dat ik de search niet gebruikt had,

Maar ik weet iegeval genoeg, en na ik dit hoor, ga ik toch maar niet een quad kopen voor op de snelweg.

Ik heb namelijk ook nooit eerder zelf een quad gehad.

Iegeval dit topic mag op slot ;)

Martijn
Plaats je quad site op deze toplijst, en zie zo wie de beste quad site heeft van nederland & belgie.
http://www.topsiteguide.com/top.asp?site=Quad
Plaats reactie