Quad trekt scheef sinds nieuwe banden!
Quad trekt scheef sinds nieuwe banden!
Ben vandaag teruggekomen van de quaddealer en er moesten dus ook nieuwe banden op komen te staan, nu bij het rijden vandaag gemerkt da de quad naar rechts trok, op de baan wel fel eigenlijk en zeker bij het optrekken.
Gekeken naar de band en ge ziet dat de linkerband meer bol staat dan de rechterband, nochthans allebei evenveel druk op de band. Is da normaal in het begin? Bij de vorige banden nooit last van gehad en nu zijn alleen maar de banden verandert.
Gekeken naar de band en ge ziet dat de linkerband meer bol staat dan de rechterband, nochthans allebei evenveel druk op de band. Is da normaal in het begin? Bij de vorige banden nooit last van gehad en nu zijn alleen maar de banden verandert.
Banden van Innova, Het type weet ik nie juist, op de band staat innova en power gear dus denk da da het type wel zal zijn
ze lijken op de holeshot HD's
ma ge ziet het wel duidelijk dat de rechtse band meer contact maakt met de grond en dat de linkse boller staat als de rechtse, mssn een soort van fabricagefout?
ze lijken op de holeshot HD's
ma ge ziet het wel duidelijk dat de rechtse band meer contact maakt met de grond en dat de linkse boller staat als de rechtse, mssn een soort van fabricagefout?
Ik heb het zelf gehad met Goldspeed C9203's. Die heb ik met een rolmaat opgemeten, en dat scheelde ongeveer 2cm in omtrek. Ik heb de bandenspanning bij de ene hoger gezet, en bij de andere wat lager, zodat de omtrek weer gelijk is. Eigenlijk moet het niet kunnen, maar ik heb het zo opgelost. Misschien helpt het als je de kleinste een dag of wat op 2bar zet, zodat deze wat uitrekt?
To finish first, you first have to finish
VLS KTM 560
VLS KTM 560
ja, kan ik eens doen. Maar hoe moeten de banden normaal gezien staan? Moeten ze zo bol staan gelijk de linkse band of moeten ze meer vlakker staan zoals de rechtse band? Mijn vorige banden (de originele dus) stonden redelijk bol, maar dit model is anders dus dacht dat deze meer vlakker moeten staan (meer contact toch met ondergrond)...
Nja wou eerst andere banden maar die hadden ze nie, en het enige wa ik wou was da ze wa slijtvaster waren dan de originele, want op harde ondergrond met losse stenen versleten die als sneeuw voor de zon...
En deze hadden ze mij aangeraden zodus...
Mja zal dan wel proberen met aanpassen van de druk, staat nu 0.5 bar in dus wa zou ik het beste doen? de linkse band lossen of de rechtse band meer druk indoen?
En deze hadden ze mij aangeraden zodus...
Mja zal dan wel proberen met aanpassen van de druk, staat nu 0.5 bar in dus wa zou ik het beste doen? de linkse band lossen of de rechtse band meer druk indoen?
Tony schreef:Ik heb het zelf gehad met Goldspeed C9203's. Die heb ik met een rolmaat opgemeten, en dat scheelde ongeveer 2cm in omtrek. Ik heb de bandenspanning bij de ene hoger gezet, en bij de andere wat lager, zodat de omtrek weer gelijk is. Eigenlijk moet het niet kunnen, maar ik heb het zo opgelost. Misschien helpt het als je de kleinste een dag of wat op 2bar zet, zodat deze wat uitrekt?
To finish first, you first have to finish
VLS KTM 560
VLS KTM 560