welke quad moet ik kiezen
FROSTiON schreef:Is dit uw eerste quad, of heb je al een quad tss de benen gehad?
Ik denk persoonlijk dat je er best aan zou doen om een Z400 te kopen. Kan heel goed mee in het verkeer en veel tuningmogelijkheden. Ook de look moet niet onderdoen met de zwarte uitvoering van 2007!
ja dit is mijn eerste quad ik ben nog een groentje mijn vorige hobby was motorcross maar na een tijdtje ben je het weer zat want dan moet je die motor weer meenemen in een bus of op een aanhanger en dan moet je nog naar een bos of strand om daar te gaan rijden. werd niet meer leuk. maar met een quad kun je met de quad zelf heen gaan en dan gaan crossen (kijk) dat is leuker dan met zo'n aanhanger of bus. maar als ik een quad wil kopen wil ik wel eentje met ballen, want dan wil ik gelijk hard beginnen met vallen ...
want daar leer je van.
Als je een quad koopt van 150 of 250 cc val je ook van af maar dan voel je niet echt wat, als je van die grote jongens valt leer je gelijk van en dan heb je gelijk ervaring, behendigheid op gebouwt en dan weet je ook gelijk hoe het is (als je bijvoorbeeld van 250 cc naar 400 of hoger cc over stapt dan moet je weer alles opnieuw gaan leren want zo'n power ben je niet gewent als je gelijk goed begin hoef je het niet weer opnieuw te leren om wat harder te gaan.
Op de Quad naar een terrein rijden is heel leuk , maar bedenk wel dat mocht er iets gebeuren je ook weer thuis wil komen.
Ik brak onlangs mijn ketting (steld eigenlijk niet zoveel voor)
op de maasvlakte en als je dan niets bij je hebt en niemand kan/wil je helpen ben je toch erg blij met een mobieltje en het telefoonnummer van een maat met een aanhanger.
Ik had mazzel want er waren een aantal leden van DQT op de vlakte die me gelukkig weer op weg konden helpen.
Anders is het toch een eind wandelen met zo'n 200-300 kilo om voort te duwen.
Ik brak onlangs mijn ketting (steld eigenlijk niet zoveel voor)
op de maasvlakte en als je dan niets bij je hebt en niemand kan/wil je helpen ben je toch erg blij met een mobieltje en het telefoonnummer van een maat met een aanhanger.
Ik had mazzel want er waren een aantal leden van DQT op de vlakte die me gelukkig weer op weg konden helpen.
Anders is het toch een eind wandelen met zo'n 200-300 kilo om voort te duwen.
Dozo schreef:Op de Quad naar een terrein rijden is heel leuk , maar bedenk wel dat mocht er iets gebeuren je ook weer thuis wil komen.
Ik brak onlangs mijn ketting (steld eigenlijk niet zoveel voor)
op de maasvlakte en als je dan niets bij je hebt en niemand kan/wil je helpen ben je toch erg blij met een mobieltje en het telefoonnummer van een maat met een aanhanger.
Ik had mazzel want er waren een aantal leden van DQT op de vlakte die me gelukkig weer op weg konden helpen.
Anders is het toch een eind wandelen met zo'n 200-300 kilo om voort te duwen.
oke thank man.
maar als jij zou kiezen tussen een raptor 350 nieuw en een z400 nieuw welke zou je dan kiezen? ik vind die 660 ook leuk maar liefst wil ik het nieuw maar volgens mijn worden ze niet meer gemaakt want ik zie nu alleen die 700R en die is niet echt mijn prijzen klase ik heb 9000 euro om eentje te kopen met nl kenteken en ik weet zeker dat ik hem alleen gaat gebruiken voor op de baan misschien doe ik wel 2 keer per jaar crossen maar ik wil het 99% meer voor op de weg rijden.
Hoe hard denk je dat die rap 350 gaat en trek die ook snel hard op want dat vind ik leuker snel optreken maar rijd hij wel 100 km of meer. Ik weet het niet kijk die z400 die is ook mooi maar ze hebben die ook die in zwart maar is die al tekoop en voor hoeveel? (IK WEET HET NIET IK WEET HET NIET IK WEET HET NIET) HELP ME
-
- Quadrunner
- Berichten: 553
- Lid geworden op: vr 07 apr, 2006 12:15
- Locatie: De oudste, de stoutste en wijste der steden
- Contacteer:
Persoonlijk zou ik dan toch voor de 400 gaan. Deze gaan wel goed vooruit en zijn betrouwbaar! De zwarte uitvoering wordt ergens volgende maand verwacht.ticoquad schreef:Dozo schreef:Op de Quad naar een terrein rijden is heel leuk , maar bedenk wel dat mocht er iets gebeuren je ook weer thuis wil komen.
Ik brak onlangs mijn ketting (steld eigenlijk niet zoveel voor)
op de maasvlakte en als je dan niets bij je hebt en niemand kan/wil je helpen ben je toch erg blij met een mobieltje en het telefoonnummer van een maat met een aanhanger.
Ik had mazzel want er waren een aantal leden van DQT op de vlakte die me gelukkig weer op weg konden helpen.
Anders is het toch een eind wandelen met zo'n 200-300 kilo om voort te duwen.
oke thank man.
maar als jij zou kiezen tussen een raptor 350 nieuw en een z400 nieuw welke zou je dan kiezen? ik vind die 660 ook leuk maar liefst wil ik het nieuw maar volgens mijn worden ze niet meer gemaakt want ik zie nu alleen die 700R en die is niet echt mijn prijzen klase ik heb 9000 euro om eentje te kopen met nl kenteken en ik weet zeker dat ik hem alleen gaat gebruiken voor op de baan misschien doe ik wel 2 keer per jaar crossen maar ik wil het 99% meer voor op de weg rijden.
Hoe hard denk je dat die rap 350 gaat en trek die ook snel hard op want dat vind ik leuker snel optreken maar rijd hij wel 100 km of meer. Ik weet het niet kijk die z400 die is ook mooi maar ze hebben die ook die in zwart maar is die al tekoop en voor hoeveel? (IK WEET HET NIET IK WEET HET NIET IK WEET HET NIET) HELP ME
Kijk hier anders eens naar voor meer info omtrent de Z400, dan kan je ook meteen deze zwarte uitvoering beoordelen.
http://www.suzukicycles.com/products/LT ... fault.aspx
Anders ga je een keer naar een dealer toe en maak voorzichtig een aantal proef ritten.
Ieder heeft toch zijn eigen mening over prestaties/uiterlijk dus wordt je er niet echt veel wijzer van.
"DE QUAD" is nog steeds een persoonlijke mening.
Qua merk neem je wel een verstandig besluit,
gewoon iets nemen wat je kent (Yamaha/Suzuki/Honda/Bombardier e.d.)
en waarvoor nog jaren onderdelen te verkrijgen zijn.
Als je wilt kan ik je wel in contact brengen met een dealer waar je diverse machine's kan uitproberen.
Ieder heeft toch zijn eigen mening over prestaties/uiterlijk dus wordt je er niet echt veel wijzer van.
"DE QUAD" is nog steeds een persoonlijke mening.
Qua merk neem je wel een verstandig besluit,
gewoon iets nemen wat je kent (Yamaha/Suzuki/Honda/Bombardier e.d.)
en waarvoor nog jaren onderdelen te verkrijgen zijn.
Als je wilt kan ik je wel in contact brengen met een dealer waar je diverse machine's kan uitproberen.
Als ja dat voor me wilt doen is het goed, want ik wil echt snel een keuze maken en ook die machinen's uitproberen want ik heb alleen die raptor 350 en polaris predator 500 en een barossa 250 gereden.Dozo schreef:Anders ga je een keer naar een dealer toe en maak voorzichtig een aantal proef ritten.
Ieder heeft toch zijn eigen mening over prestaties/uiterlijk dus wordt je er niet echt veel wijzer van.
"DE QUAD" is nog steeds een persoonlijke mening.
Qua merk neem je wel een verstandig besluit,
gewoon iets nemen wat je kent (Yamaha/Suzuki/Honda/Bombardier e.d.)
en waarvoor nog jaren onderdelen te verkrijgen zijn.
Als je wilt kan ik je wel in contact brengen met een dealer waar je diverse machine's kan uitproberen.
u komt tog uit rotterdam u bedoeld tog niet waterworld in schiedam want daar ben ik namelijk al geweest.
groetjes tico
FROSTiON schreef:Blij te horen dat je een beslissing hebt genomen! Ga je nu voor de zwarte gaan?
Je zal er zeker veel fun aan hebben en vergeet niet een paar pics van jouw "pimp"-quad te posten hé.
ja die zwarte z400 wordt het zeker. die fotos komen er zeker op want jullie hebben mijn geholpen met kiezen en jullie hebben recht om het ook te zien
groetjes tico
-
- Quad Master
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: zo 16 jul, 2006 13:42
- Locatie: zakkemakke