thanks peter, FmF is een goed merk dus ben ik blij mee.
edit:
krijg em donderdag binnen:)
banshee gekocht
heb em 34 minuten geleden binnen gekregen...
na 10 minuten(te veel, te weinig voor een tweetakt?) laten inlopen...toen ff volgas...trekt dus wheelie in 1,2 en 3!...me moeder kwam weer schreeuwent naar buiten dat ik de motor opblaas(ver van, laat em nog niet super hoge toeren lopen mens!) en moest ff naar binnen want me moe gaat boodschappen doen en er is dan niemand in de buurt om me eventuele EHBO te geven lol.
maar tering, wat rijd ie lekker. helemaal geen roest wat het leek op de fotos...die fmf's zijn onwijs luid en ik brand net ff me been op de uitlaat bocht
wow
na 10 minuten(te veel, te weinig voor een tweetakt?) laten inlopen...toen ff volgas...trekt dus wheelie in 1,2 en 3!...me moeder kwam weer schreeuwent naar buiten dat ik de motor opblaas(ver van, laat em nog niet super hoge toeren lopen mens!) en moest ff naar binnen want me moe gaat boodschappen doen en er is dan niemand in de buurt om me eventuele EHBO te geven lol.
maar tering, wat rijd ie lekker. helemaal geen roest wat het leek op de fotos...die fmf's zijn onwijs luid en ik brand net ff me been op de uitlaat bocht
wow
Momenteel: Raptor 660
Hiervoor: Yamaha Badger 80, Yamaha Banshee
Hiervoor: Yamaha Badger 80, Yamaha Banshee
alle succes ermee en beleef er veel plezier aan.
Kan je eens een paar foto's posten
greetz
Kan je eens een paar foto's posten
greetz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage