leon-180pk schreef:zal ik zeker doen.
zijn er hier mensen die met een suzuki 450 rijden?
ik heb ook gezien dat de suzuki veel lichter is dan den yamaha 700.
het is een verschil van 13 kilo.
zorgt dat er dan niet voor dat de quad (450) niet speelser is,dan den 700?
Ik vindt dat die 2 moeilijk te vergelijken zijn.
De suzuki 450 is net als de yfz en trx gemaakt om te crossen. En klaar voor snelle prestaties te leveren.
De Raptor 700 daar in tegen is een "trail" quad. Goed voor ritten te doen daarvoor heeft hij ook een achteruit meegekregen. (en de suzuki 450 niet)
goeie keus man die 700
papieren zijn geen problemen meer, ik heb in den tijd denk 8 weken moeten wachten, maar da was omdat de homologatie nog niet ik orde was!
de 450 is inderdaad wat te nerveus voor op de baan, mag niet lang in hoge toeren gehouden worden.
yahmmy the one schreef:goeie keus man die 700
papieren zijn geen problemen meer, ik heb in den tijd denk 8 weken moeten wachten, maar da was omdat de homologatie nog niet ik orde was!
de 450 is inderdaad wat te nerveus voor op de baan, mag niet lang in hoge toeren gehouden worden.
en als je de tandwiele vervangt zodat hij ni zo hoog in toeren gaat . wat dan ook weer minder belastend is voor de motor .
yahmmy the one schreef:goeie keus man die 700
papieren zijn geen problemen meer, ik heb in den tijd denk 8 weken moeten wachten, maar da was omdat de homologatie nog niet ik orde was!
de 450 is inderdaad wat te nerveus voor op de baan, mag niet lang in hoge toeren gehouden worden.
Ik heb pas nog 3 weken moeten wachten bij JumpingJet.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"