vies geluid!
vies geluid!
gistere gestopt met rijden, doordat men quad vies deed, en vandaag terug geprobeert, en weer 't zelfde senario
--> waneer ik lage toeren rij, is er niets aan de hand, maar wanneer ik begin op te trekken, dan komt er vreselijk gerammel aan de kant van m'n koppeling, ik denk dat het uit men carter komt...
wat zou 't probleem kunnen zijn? of mischien men ketting die TE slap ligt?
--> waneer ik lage toeren rij, is er niets aan de hand, maar wanneer ik begin op te trekken, dan komt er vreselijk gerammel aan de kant van m'n koppeling, ik denk dat het uit men carter komt...
wat zou 't probleem kunnen zijn? of mischien men ketting die TE slap ligt?
Pure adrenaline attached with a license plate !
-
blasterboy
- Quadrunner

-
blasterboy
- Quadrunner

Als ik jou was zou ik m'n boite eens laten nakijken, had je overlaatst niet het probleem dat hij plots volledig blokkeerde tijdens het rijden ?Domi schreef:Raar, heb gisteren net hetzelfde meegemaakt. Bij mij kwam het echter niet van de ketting maar uit het motorblok zelf lijkt meVraag me ook af wat het zou kunnen zijn
Dat klopt ja!JohnBeton schreef:Als ik jou was zou ik m'n boite eens laten nakijken, had je overlaatst niet het probleem dat hij plots volledig blokkeerde tijdens het rijden ?Domi schreef:Raar, heb gisteren net hetzelfde meegemaakt. Bij mij kwam het echter niet van de ketting maar uit het motorblok zelf lijkt meVraag me ook af wat het zou kunnen zijn
Toch maar eens binnenbrengen dan
ja man, het was dus dit éh, men voorste (kleinste) tandwiel was bijna volledig weg.. en dus hebben ze, achterste en voorste tandwiel vervangen...blasterboy schreef:ik weet het niet he maar volgens mij ligt je ketting gewoon te los en met hard optrekke slaat die dan door
had dit ook eens...
Pure adrenaline attached with a license plate !