[UPDATE] W-tec SMR 560, eerste foto's online !

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

No Limit YFZ schreef:Eerste actie foto's zullen pas op bastogne genomen kunnen worden, Tom is nog bezig met de plastiek sets te maken.

14 dagen geleden de Ohlins gemonteerd. Eerst test was niet goed, veel te hard. Gisteren onder een loden zon (35 graden) met Kroon gaan afstellen in Helecine.

Heeft er voor en achter andere valving in gezet en is perfect nu, we hebben zelfs niet meer aan klikkers gedraaid, enkel nog wat vlugger gezet van rebound.

Is echt een verademing dat we door die schokbrekermiserie zijn. Ze voelen een beetje aan als de Intrax vering op mijn YFZ : heel comfortabel, je krijgt haast nooit een onverwachte slag. Zal denk ik perfect zijn voor de endurances.

Intussen heeft Geert een set Wilbers in bruikleen gekregen van W-tec en volgens hem is dit ook heel goede richting. Heeft wel nog weinig te zien met oorsprongelijke Wilbers/Technoflex vering : andere zuiger, andere veren andere valving,...

dat belooft voor mijn ohlins 8) 8)
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Heb je ze nog niet ? Waren toch al tijdje geleden beloofd ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

veren kosten geld, tegen dat ik ze kan betalen heb nu vakantie job dus dat vlot beetj...
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Plaats reactie