ik zou mij een masai 450 willen aanschaffen heeft iemand hier ervaring mee?
geraak je makkelijk aan stukken of is dit zo'n chinese quad waar je problemen meehebt om aan stukken te geraken?
masai 450
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Masai is een "degelijke" alternatieve quad
deliege heeft t merk en de stukken zijn zoals de "groten" redelijk vlot te krijgen
persoonlijk enkel ervaring met de 50cc kid versies
deliege heeft t merk en de stukken zijn zoals de "groten" redelijk vlot te krijgen
persoonlijk enkel ervaring met de 50cc kid versies
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
masai a300
ik heb onlangs een nieuwe quad a300 gekocht, ik heb hem nu 2.5 maand en heb er al 2000km mee gereden
ben er zeer tevreden over, rijd zeer goed en krachtig genoeg voor avontuur,zeker een aanrader qua prijs kwaliteit en over de garantie moet je je zeker geen zorgen maken 2jaar op onderdelen en werkuren en dat is ook werkelijk zo ik heb hem gekocht bij V-MAC in HEUSDEN-ZOLDER www.v-mac.be zeer goede service trouwens, ook onderdelen zijn snel binnen na bestelling ook onder garantie. zijn nu in promotie 3.399€
ben er zeer tevreden over, rijd zeer goed en krachtig genoeg voor avontuur,zeker een aanrader qua prijs kwaliteit en over de garantie moet je je zeker geen zorgen maken 2jaar op onderdelen en werkuren en dat is ook werkelijk zo ik heb hem gekocht bij V-MAC in HEUSDEN-ZOLDER www.v-mac.be zeer goede service trouwens, ook onderdelen zijn snel binnen na bestelling ook onder garantie. zijn nu in promotie 3.399€