nieuw, enkele vraagjes

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
stekki
Toeschouwer
Toeschouwer

nieuw, enkele vraagjes

Bericht door stekki »

Hallo,

Ik ben een leek ivm alles wat quads aangaat. Graag had ik eentje aangeschaft binnen enkele maanden. Mijn oog was gevallen op de Z400.
- Wordt hij met zowel duimgas als handgas geleverd, en wat zijn de pros en contras hieromtrent
- Ik heb gemerkt dat er veel dealers zijn in de vlaanders, zijn er ook goede dealers te vinden in vlaams brabant? (ik ben vh leuvense)
- De benzine voor een viertakt, welke is dat juist?

Je ziet, ik weet der nix van!

:mrgreen:
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

word enkel geleverd met duimgas... dit omdat het het "veiligste" is op een quad (ivm zithouden ed..)
de benzine is zoals bij een grasmachine :p (95 of 98, hiervoor zijn al zovéle dicuties geweest, welke van de 2 nu 't beste is... ikzelf gooi er V-Power van de Shell in :wink: is te vergelijken met 98 )
Laatst gewijzigd door Franky op di 18 jul, 2006 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Pure adrenaline attached with a license plate !
stekki
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door stekki »

Franky schreef:word enkel geleverd met duimgas... dit omdat het het "veiligste" is op een quad (ivm zithouden ed..)
de benzine is zoals bij een grasmachine :p (95 of 98, hiervoor zijn al zovéle dicuties geweest, welke van de 2 nu 't beste is... ikzelf gooi er V-Power van de Shell in :wink: is te vergelijken met 98)
Amai, dit was wel een vlugge reactie! Ken jij in vlaams brabant een goede dealer?
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

van suzuki niet nee :d ikzelf heb een yamaha (gekocht bij Cresens in scherpenheuvel...)
in Rillaar is er "Vranken" deze verkopen de Z400.. deze manne zitten toch al enkele jaren in de stiel (motors)
maar daar zal iemand anders je mee moeten helpen, want buiten Vranken, weet ik niet meteen een suzuki dealer :)
Pure adrenaline attached with a license plate !
Julle
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door Julle »

Suzuki center in Tienen heb je ook nog in onze regio, ook wel bekwame mensen die Quads verkopen .
Ikzelf rij ook altijd naar Rillaar :crossercool:
Suzuki Z400 geel
stekki
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door stekki »

Julle schreef:Suzuki center in Tienen heb je ook nog in onze regio, ook wel bekwame mensen die Quads verkopen .
Ikzelf rij ook altijd naar Rillaar :crossercool:
Idd, maar de quad die ik op het oog heb (Z400) zullen ze daar wrs wel verkopen aan 7700 euries zoals vermeld op de suzuki website.
Bij quadcentrale bijvb staan deze 6900 en krijgen ze nog een pinkerset en dergelijke erbovenop voor die prijs...

Toch bedankt voor de tip, zal is gaan kijken daar, is echt kortbij van waar ik woon!

greetz
Plaats reactie