aanschaf RAPTOR700
-
- Toeschouwer
aanschaf RAPTOR700
hey ik ben hier nog nieuw maar kan iemand helpen?ik ben druk bezig te kijken om een RAPTOR700 aan te schaffen maar vind nergens dealers waar er testritten kunnen gedaan worden kwestie van verschil van rijden te voelen wie kan mij helpen? en wat zijn de ondervindingen van iemand die al een RAPTOR700 heeft?ik woon in oost vlaanderen
-
- Quadrunner
- Contacteer:
hallo
www.quadcentrum.nl daar kan je een proefrit maken en hij vertelt je alles hij is ook nog eens het goedkoopst en doet er standaard een nerfbarset en chrome voorbumper bij.
ik heb de mijne hier ook vandaan en ben zeer over der service en over de quad te spreken
gr
friso
www.quadcentrum.nl daar kan je een proefrit maken en hij vertelt je alles hij is ook nog eens het goedkoopst en doet er standaard een nerfbarset en chrome voorbumper bij.
ik heb de mijne hier ook vandaan en ben zeer over der service en over de quad te spreken
gr
friso
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
-
- Quadracer
-
- Quadracer
- Contacteer:
als je van oost vlaanderen bent, dan zou je eens kunnen gaan kijken bij www.deliegequads.be
deze kan jou wel een raptor 700 leveren. Een testritje zal misschien ook wel mogelijk zijn
greetz
deze kan jou wel een raptor 700 leveren. Een testritje zal misschien ook wel mogelijk zijn
greetz
-
- Quadrider
Zoek vooral een dealer waar je een fatsoenlijke na-service krijgt !
Dit laat meestal te wensen over
Dit laat meestal te wensen over
http://forum.extreme4x4.be - join us !
-
- Toeschouwer
aanschaffen RAPTOR 700
ja jongens bedankt voor de tips nu weet ik al wat meer waar ik moet gaan zoeken om een testritje te verkrijgen
in poperinge zou er ook een zaak moeten zijn POWER WHEELS iemand bekend?
in poperinge zou er ook een zaak moeten zijn POWER WHEELS iemand bekend?