Franky schreef:seg maar Ad, wat ik er van kan uit opmaken is dus, dat als je die verzekering van €204 pakt, je van je 16 de baan op moogd, zonder hiervoor landbouwer te zijn
heb toenstrak een mail terug gehad, van men verdeler, met de vraag of je van je 16 nu de baan op mag, met een landbouw-ingeschreven quad
maar hij zegt, dat 't enkel mogelijk is vanaf 18jaar,
ook al is 'm, als lanbouw ingschreven....
ik zou mischien binnekort een landbouwquad kopen..tenminste, als ik een beetje inorde ben met de verzekering éh...
Naar wat ze mij hebben verteld mag je hiermee vanaf 16 op de baan, als hij als landbouw is ingeschreven welliswaar! Hoe verzekerd doet er zelfs niet toe. Dat is een andere wet.
Maar volgens de wet mag je met een traktor ook vanaf 16 rijden dus...
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
je moet kijken naar je inschrijvingspapier nogmaals: staat er daadwerkelijk landbouwvoertuig dan is het 30km per u en zwaailicht, staat er bedrijfsvoeruig is het 90 per uur zonder al diene zever, laat jullie niet vangen. inschrijvingstaks is jaarlijks 62€ + verzekering op mijn naam (21j) betaal ik 320€ voor men warrior, ook heb ik dan het voordeel dat ik met een remorque van 7.5ton mag rijden staat er op men polis, zie je het me al doen???500 kg gaat nipt...
greetz
blast Racer AKA sdsracer schreef:je moet kijken naar je inschrijvingspapier nogmaals: staat er daadwerkelijk landbouwvoertuig dan is het 30km per u en zwaailicht, staat er bedrijfsvoeruig is het 90 per uur zonder al diene zever, laat jullie niet vangen. inschrijvingstaks is jaarlijks 62€ + verzekering op mijn naam (21j) betaal ik 320€ voor men warrior, ook heb ik dan het voordeel dat ik met een remorque van 7.5ton mag rijden staat er op men polis, zie je het me al doen???500 kg gaat nipt...
greetz
Mja voor die remorque is dat mss wel goed, maar hoeveel trekken daar daadwerkelijk iets mee .
Maar dan moet jij toch ook naar de keuring....ieder landbouwvoertuig moet naar de keuring...dus...
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
Vandaag al men eerste meterkes mee gedaan zie....héél positief!!
Staat natuurlijk niet meer standaard...maar meer daarover tesaam met men foto's !
Neen raptor niet ingeruild...staat nu te koop voor 100%.
Rijden bartie zal nog niet voor dit weekende zijn, aangien het nen officiele van dieteren is moet hij ingeschreven worden als landbouw, dus moet ik effe wachten op men auto-platen, spijtig anders was het enkel nummerplaatje van raptor op griz en we waren vertrokken.
Ik hou jullie op de hoogte.
Laatst gewijzigd door Ad op za 30 apr, 2005 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
hesselink schreef:ik heb een grizzly 660 gehad, en ik heb 2 keer de linker-achter aandrijfas kapot gehad á 650 euro per stuk! en valt niet onder garantie
funny story...
is per set van 2 te bestellen en set kost minder dan wat jij zegt per stuk