hoi,
hoe moet ik de batterij aansluiten aan alternator om deze op te laden heb een blaster.
graag ook schema en alshet kan welke kleur van de draad die van alternator.
mvg bigfoot
batterij opladen
zit er wel een batterij in een blaster?ik dacht van niet? of ze moesten die er bij de laatste modelen in gezet hebben? maar in mijne blaster van vroeger stak er geen
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Handleiding met de bedrading erin staat op www.dqt.be
Batterij is niet standaard op Blaster maar ik neem aan dat de topicstarter er juist eentje wil plaatsen.
Ik durf zelf niet te zeggen of hiervoor nog extra materiaal nodig is...het elektrisch schema zou dit uit moeten wijzen.
Batterij is niet standaard op Blaster maar ik neem aan dat de topicstarter er juist eentje wil plaatsen.
Ik durf zelf niet te zeggen of hiervoor nog extra materiaal nodig is...het elektrisch schema zou dit uit moeten wijzen.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quad Expert
- Contacteer:
wat heb je nodig: voor de 400ste keer op het forum gezegd=> gelijkrichter, spanningsregelaar en een goede batterij. Kabels van de alternator via gelijkrichter door de spanningsregelaar naar de batterij. en dan de lichten en al de rest van aan de batterij aansluiten. Of de alternator de batterij steeds kan opladen is een andere vraag. Maar dacht van wel.Teunie schreef:Handleiding met de bedrading erin staat op www.dqt.be
greetz
-
- Toeschouwer
Bij mij steekt er een batterij in en die is aangesloten zodat ze altijd oplaad en ik ze dus niemeer zelf moet opladen. Vanvoor is er zo ne blok vanwaar de kabels samen komen en een stuk ervan da naar het voorlicht gaat daar geeft hij ergens elektriciteit, gewoon even meten waar juist, kabel erin steken en doortrekken naar achter en dan zal de batterij opladen als je rijdt.
Greetz
Greetz
Yamaha Blaster 2006 Special Edition