nieuwe grizzly 700
-
- Quad Master
nieuwe grizzly 700
Hallo, ik wil hier mee even mededelen dat ik de nieuwe yamaha grizzly 700 heb! top machine, voor 1 week lang. de stuurbekrachtiging is kapot gegaan, nu heeft de dealer hem opgehaald omdat hij niet meer gebruikt mocht worden, anders zou er nog meer kapot gaan. Het lulligste is, hij kan niet eerder gemaakt worden dan half augustus omdat ze dan officieel uitkomen, en dan komen ook de onderdelen...heel jammer
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light
RHINO 660
-
- Quad Master
-
- Quadrunner
- Contacteer:
is idd een "denkfoutje" , worden nu allemaal vervangen..
staat goede review in Quadmagazine, KISH heeft hem getest in Polen en was enthousiast
mor ne slimme wacht een klein jaarke tot alle kinderziekten eruit zijn
staat goede review in Quadmagazine, KISH heeft hem getest in Polen en was enthousiast
mor ne slimme wacht een klein jaarke tot alle kinderziekten eruit zijn
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Re: nieuwe grizzly 700
Bij review wordt doorgaans wel wat meer verwacht.hesselink schreef:Hallo, ik wil hier mee even mededelen dat ik de nieuwe yamaha grizzly 700 heb! top machine, voor 1 week lang. de stuurbekrachtiging is kapot gegaan, nu heeft de dealer hem opgehaald omdat hij niet meer gebruikt mocht worden, anders zou er nog meer kapot gaan. Het lulligste is, hij kan niet eerder gemaakt worden dan half augustus omdat ze dan officieel uitkomen, en dan komen ook de onderdelen...heel jammer
Foto's?
Specificaties?
Hoe rijdt hij?
We zijn nieuwsgierig naar meer informatie!
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quad Master
Re: nieuwe grizzly 700
fotos kan niet omdat hij bij de dealer staat hij mag helemaal niet gebruikt wordenTeunie schreef:Bij review wordt doorgaans wel wat meer verwacht.hesselink schreef:Hallo, ik wil hier mee even mededelen dat ik de nieuwe yamaha grizzly 700 heb! top machine, voor 1 week lang. de stuurbekrachtiging is kapot gegaan, nu heeft de dealer hem opgehaald omdat hij niet meer gebruikt mocht worden, anders zou er nog meer kapot gaan. Het lulligste is, hij kan niet eerder gemaakt worden dan half augustus omdat ze dan officieel uitkomen, en dan komen ook de onderdelen...heel jammer
Foto's?
Specificaties?
Hoe rijdt hij?
We zijn nieuwsgierig naar meer informatie!
Hoe die rijd? geweldig! heel anders dan de grizzly 660, hij loopt rustiger, maar wel een ongelovelijk dik geluid... hij is ook sneller geworden, hij loopt 135 en de vering vind ik fijner...je zit er echt heel ontspannen op...En de besturing die stuurbekrachtiging is echt heel fijn (als hij het doet) wel apart ik hoop dat ik er als hij weer komt niks meer mee krijg... maja zal wel niet hoop ik
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light
RHINO 660
-
- Quadrider
@hesselink
Is een kinderziektje, daar moet je je niet druk om maken
Yamaha is niet slecht en zeker niet met al die "noodzakelijke aanpassingen" die ze gedaan hebben aan de 700 !
Is een kinderziektje, daar moet je je niet druk om maken
Yamaha is niet slecht en zeker niet met al die "noodzakelijke aanpassingen" die ze gedaan hebben aan de 700 !
http://forum.extreme4x4.be - join us !
-
- Quad Master