Bij een Raptor 700 de demper uit uitlaat halen..?
Ik heb met al mijn macht het ding (zonder te beschadigen) eruit te krijgen. Tot mijn spijt ..
Hij komt er niet zonder te beschadigen uit. Morgen ga ik kijken voor een powercommander, en dan boor ik 2 gaatjes, haakje erdoor en rukken met de deuken(/sloten) trekker.
Net ff de filterkap eraf gehad, heerlijk diep geluidje.
Wat mag ik betalen voor zulk powercommander. Op kapaza staan ze nieuw voor 290.
Te vertrouwen?
Grtz..
Hij komt er niet zonder te beschadigen uit. Morgen ga ik kijken voor een powercommander, en dan boor ik 2 gaatjes, haakje erdoor en rukken met de deuken(/sloten) trekker.
Net ff de filterkap eraf gehad, heerlijk diep geluidje.
Wat mag ik betalen voor zulk powercommander. Op kapaza staan ze nieuw voor 290.
Te vertrouwen?
Grtz..
-
- Quadrunner
Hij was dus ECHT vast geroest. Waarschijnlijk van het afspuiten van de uitlaat.
Ik heb dus een slotentrekker genomen, gat geboord in het tuiteltje, een staal-schroef geplooid en in het gat gehangen. En na 30keer ECHT hard trekken, vloog hij eruit.
Toen, start en HEERLIJK ! Lekker geluid..
Buurman vrijwel meteen, kop uit het raam.. Vét, Vét riep m
Toen 1 rondje rond het plein met luchtfilter deksel eraf.
ON GE LOOFELIJK wat een krachtwinst. In 2de met half gas zonder enige moeite komt hij omhoog, en in 3de en in 4de heb ik niet geprobeerd. Das iets voor straks met powercommander..
Als je het met een gezond verstand bekijkt dan weet je dat hij eruit moet. Want er gaat een buis in de demper zo dik als mijn pols. En aan de andere kant komt een scooter pijpje kijken.
Ik ga zo een foto maken, dat iedereen weet hoe dat uitziet.
EDIT: FOTO'S.
En de kat zag dat het goed was.
Hoe kan een 700 in godsnaam naar behoren functioneren met zulk tumor in uitlaat?
Gewoon dicht, met wat schoepjes op het einde.
Ik heb dus een slotentrekker genomen, gat geboord in het tuiteltje, een staal-schroef geplooid en in het gat gehangen. En na 30keer ECHT hard trekken, vloog hij eruit.
Toen, start en HEERLIJK ! Lekker geluid..
Buurman vrijwel meteen, kop uit het raam.. Vét, Vét riep m
Toen 1 rondje rond het plein met luchtfilter deksel eraf.
ON GE LOOFELIJK wat een krachtwinst. In 2de met half gas zonder enige moeite komt hij omhoog, en in 3de en in 4de heb ik niet geprobeerd. Das iets voor straks met powercommander..
Als je het met een gezond verstand bekijkt dan weet je dat hij eruit moet. Want er gaat een buis in de demper zo dik als mijn pols. En aan de andere kant komt een scooter pijpje kijken.
Ik ga zo een foto maken, dat iedereen weet hoe dat uitziet.
EDIT: FOTO'S.
En de kat zag dat het goed was.
Hoe kan een 700 in godsnaam naar behoren functioneren met zulk tumor in uitlaat?
Gewoon dicht, met wat schoepjes op het einde.
-
- Quadrunner