
Mocht dat niet genoeg zijn kun je altijd nog de 950cc nemen met 82 PK en 103 Nm koppel. Blok weegt maar 44kg.




Ja dat is die telkens zijn frame bij moet lassen...yahmmy the one schreef:man da moet vooruit gaan denk ik.
leg die 950 maar in mijn rappy 700r![]()
in kortrijk zou er een 660 rondrijden met een blok in van een R1 '98
da spel moet vooruit gaan, heb ook die moto gehad![]()
of zo een vet blok van een aprilia rsv 1000

ken jij die kerel?Teunie schreef:Ja dat is die telkens zijn frame bij moet lassen...yahmmy the one schreef:man da moet vooruit gaan denk ik.
leg die 950 maar in mijn rappy 700r![]()
in kortrijk zou er een 660 rondrijden met een blok in van een R1 '98
da spel moet vooruit gaan, heb ook die moto gehad![]()
of zo een vet blok van een aprilia rsv 1000


Motor 2-Zylinder, 4 Takt-Motor 75°V
Hubraum 942 ccm
Bohrung und Hub 100/60 mm
Verdichtung 1,5:1
Starter Kick und E-Starter/14Ah
Getriebe 6 Gänge
Vergaser CVRD43
Steuerung 4V/OHC mit Tassenstössel
Schmierung Trockensumpf mit 2 Trochoidpumpen
Motoröl 3,0l Motorex Power Synt 4T 10W/50
Primärtrieb 35:67
Sekundärtrieb 525 HV X-Ring-Kette 5/8x5/16“ 118R
Kühlung Flüssigkeitskühlung
Kupplung Mehrscheibenkupplung im Ölbad, hydraulisch betätigt
Zündung kontaktlos gesteuerte elektronische Transistorzündanlage
mit digitaler Zündverstellung
V-Max bei 15kw : 101 km/h, bei 72kw : 185km/h


