hallo
ik heb sinds kort een raptor 700 en ik heb een redlijk grote schoenmaat (49) en nu is het zo dat ik gister dus laarzen op heb gehaald maat 49 omdat ik wel eens op de motorcross baan wil rijden.
maar nu krijg ik met die nieuwe crosslaarzen mijn voeten niet meer onder het schakelpookje om naar boven te schakelen en als ik hem verder omhoog zet (een paar tandjes ) gaan mijn voeten er net ondr om naar boven te schakelen maar kan ik niet weer naar beneden schakelen
dus nu is mijn vraag weet iemand hier wat op?
dan kan ik namelijk ook lekker op de crossbaan rijden
gr
friso
versnellingspook
-
- Quadrunner
- Contacteer:
versnellingspook
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
-
- Quadrunner
- Contacteer:
en als je hem zelf verlengt miss. lukt dat
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
moet normaal lukken is in het begin alleen wat moeilijk werken met nieuwe crosslaarzen.
ikzelf heb ook maat 48 in mn botten, mss pookje wat omhoog en zou het moeten lukken.
als je er een langere opgaat zetten, moet je hem veel te ver omhoog duwen wat bijna niet lukt denk ik van 1 naar 2.
ikzelf heb ook maat 48 in mn botten, mss pookje wat omhoog en zou het moeten lukken.
als je er een langere opgaat zetten, moet je hem veel te ver omhoog duwen wat bijna niet lukt denk ik van 1 naar 2.
-= Team DQT =-
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrunner
- Contacteer: