Hela!
Ik ben hier waarschijnlijk de grootste beginneling ma ben echt geinteresseerd in een quad. Het probleem is da ik maar een klein budget heb (ik zou hem gwn gebruike om met wat meer vrijheid in stad enzo rond te rijden)
Ik ben dus wa gaan surfen op internet en kwam op deze link:
http://cgi.befr.ebay.be/QUAD-atv-met-we ... dZViewItem
Die quad ziet er wel deftig uit en is enorm goedkoop, wat interessant lijkt. OOk de onderdelen zijn gemakkelijk te verkrijgen zo te zien.
Is da een koopje of moet ik mij ni late beetneme?
greetz
ROVACH
-
- Quadrunner
- Contacteer:
.
Ja idd, ma kijk; tis ni de bedoeling die quad extreem te gebruike, gwn rustig mee op de weg rondhangen, dus vind ik het ni echt nodig om veel geld te geve aan de beste quad snapt ge?
Dus is hier iemand die mij gelijk geeft of al ervaring heeft gehad met deze verdeler (Rovach)? want de site ziet er veelbelovend uit (alle onderdelen onmiddelijk enzo)
x
Dus is hier iemand die mij gelijk geeft of al ervaring heeft gehad met deze verdeler (Rovach)? want de site ziet er veelbelovend uit (alle onderdelen onmiddelijk enzo)
x
-
- Quadrunner
- Contacteer:
hallo
rooky: je moet het zelf weten maar ik kan je alleen maar zeggen spaar door voor een merk quad ook al gebruik je hem niet extreem dan heb je een stuk minder ellende en ben je op het eind nog goedkoper afgeweest ook en met een merk quad kan je wel extreem
gr
friso
rooky: je moet het zelf weten maar ik kan je alleen maar zeggen spaar door voor een merk quad ook al gebruik je hem niet extreem dan heb je een stuk minder ellende en ben je op het eind nog goedkoper afgeweest ook en met een merk quad kan je wel extreem
gr
friso
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
-
- Quad Master