Eerste vraag: wat kost dat?
zoals bij vele zijn de eerste vragen die aan mij gesteld worden ook wat zoiets kost(vooral marokanen) en hoe snel hij gaat.
daarnaast hoor je ook wel eens, mag je daarmee op de openbare weg, al heb ik er wel een plaat ophangen
ik probeer het imago van quadrijders ook niet te verzieken, dus rijd traag in bebouwde kom en scholen
daarnaast hoor je ook wel eens, mag je daarmee op de openbare weg, al heb ik er wel een plaat ophangen
ik probeer het imago van quadrijders ook niet te verzieken, dus rijd traag in bebouwde kom en scholen
Ik denk dat er wel veel hobby's zijn waar die vragen het geval zijn ... Soms draait het bij mensen ook puur om interesse, maar kennen ze hun wereld niet om te beseffen dat dit niet DE gepaste vraag is om het gesprek mee te starten ...
Ik ben zelf ook nogal fel bezig met auto tuning, je wil ni weten wat voor vragen of opmerkingen je dan krijgt ...
Over de reacties als je ergens voorbij komt met een quad, zal het inderdaad vooral het geluid zijn dat doet blijken dat je als gek rijdt ...
Greeetzzz Hewitt
Ik ben zelf ook nogal fel bezig met auto tuning, je wil ni weten wat voor vragen of opmerkingen je dan krijgt ...
Over de reacties als je ergens voorbij komt met een quad, zal het inderdaad vooral het geluid zijn dat doet blijken dat je als gek rijdt ...
Greeetzzz Hewitt
Een mede cleaned hier op 't board ..
Ik hoor ook heel veel de vraag, "wat kost zoiets?", en "hoeveel cc is dat?" "hoe hard gaat dat?"
Dan zeg ik, kost genoeg, 700cc en bolt hard genoeg.
Wel inmens veel bekijks met mijne Raptor, ik rij ook veel in nederland en volgens mij zitten er daar véél weiniger als hier. Als er 1000mensen opt terras zitten, dan volgen er 800kopjes met de Quad
Natuurlijk, hij maakt veel kabaal en dat doet ook veel.
Ik hoor ook heel veel de vraag, "wat kost zoiets?", en "hoeveel cc is dat?" "hoe hard gaat dat?"
Dan zeg ik, kost genoeg, 700cc en bolt hard genoeg.
Wel inmens veel bekijks met mijne Raptor, ik rij ook veel in nederland en volgens mij zitten er daar véél weiniger als hier. Als er 1000mensen opt terras zitten, dan volgen er 800kopjes met de Quad
Natuurlijk, hij maakt veel kabaal en dat doet ook veel.
Ja de "irritantste" vragen zijn dus duidelijk:
-Hoeveel kost ie
-Hoe rap rijd ie
-Mag ik een keer rijden
Iemand op m'n werk==> nou heb jij zoveel betaald voor je quad en het is "maar" 250cc
Mn broer heeft een 200cc voor 1150 euro en dan nog gekocht via internet .
Maar ja 90 van de 100 keer zijn de meesten positief, en de kleintjes (en vaak grote ) kindjes kwijlen dan langs de weg als je passeert.
M'n vriendin reed eens achter met de wagen omdat ik hem naar de garage deed, ze verschoot zo dat echt iedereen staat te gapen langs de weg, en ik reed niet zot.
-Hoeveel kost ie
-Hoe rap rijd ie
-Mag ik een keer rijden
Iemand op m'n werk==> nou heb jij zoveel betaald voor je quad en het is "maar" 250cc
Mn broer heeft een 200cc voor 1150 euro en dan nog gekocht via internet .
Maar ja 90 van de 100 keer zijn de meesten positief, en de kleintjes (en vaak grote ) kindjes kwijlen dan langs de weg als je passeert.
M'n vriendin reed eens achter met de wagen omdat ik hem naar de garage deed, ze verschoot zo dat echt iedereen staat te gapen langs de weg, en ik reed niet zot.
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
-
- Quad Master
Heb ik ook vaak last van , vooral vanaf kenissen: Wat kost zoiets?mhowa...valt wel mee...Ja maar hoeveel dan? 9000 euro. Wat? Op internet staan ze voor 1000 euro gloednieuw. je hebt veel te veel betaalt.
Grr, dan zul je ze ook. zulke eigenwijze mensen die er geen verstand van hebben
Grr, dan zul je ze ook. zulke eigenwijze mensen die er geen verstand van hebben
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
-
- Quad Master
Yep best wel irritant altijd dat zelvde liedje .
Wa kost da . ( Zeg ik dan * ) Tussen 6000 & 10000 Euro. Zie hen gezicht dan eens bij sommige
Hoeveel rijd dat . (Zeg ik dan * ) Tussen 100 & 120 km/u . Dan is het zo * . Zo rap voor zo iets
Is dat niet gevaarlijk zo rap of Is dat niet gevaarlijk zo iets op 4 wielen voor ne bocht dat moet toch raar sturen zo iets . (Zeg ik dan * ) Als het gevaarlijk is of je vind het gevaarlijk blijf er dan af .
EN DAN KOMT HET NA AL DIE VRAGEN EN VOOR AL DE LAATSTE .
Het zou wel tof zijn om met zo iets te rijden of mee te rijden .
PS ; Dat ook nog wa kost de verzekering van zo iets en wa rijbewijs moet je hebben en hoe moet je dat inschrijven
Damn wat en mensen zeg
rij jij in scholenla parka schreef:zoals bij vele zijn de eerste vragen die aan mij gesteld worden ook wat zoiets kost(vooral marokanen) en hoe snel hij gaat.
leuke meisjes kijken je altijd zow lief aan
oh jah nog een ding!
iedereen vraagy : hoeveel cc? staat er met koejenletters op!