remlicht en achterlicht defect
-
- Quadrider
- Contacteer:
remlicht en achterlicht defect
hey mensjes
mijn remlichten van mijn warrior gaan niet branden als ik mijn handrem in druk... in het begin deed ie het gewoon en opeens alleen als je hem helemaal indrukte (wat je niet doet als je rijd) en nu is mijn voetrem ook zo, alleen helemaal ingedrukt dan gaan de lampen branden. en mijn achteruitrijlampje gaat niet branden als ik hem in z'n achteruit zet, V.d. Ham zegt dat het een draadje is ofzo, want de zekeringen zijn intact... kan iemand mij misschien helpen.
mijn remlichten van mijn warrior gaan niet branden als ik mijn handrem in druk... in het begin deed ie het gewoon en opeens alleen als je hem helemaal indrukte (wat je niet doet als je rijd) en nu is mijn voetrem ook zo, alleen helemaal ingedrukt dan gaan de lampen branden. en mijn achteruitrijlampje gaat niet branden als ik hem in z'n achteruit zet, V.d. Ham zegt dat het een draadje is ofzo, want de zekeringen zijn intact... kan iemand mij misschien helpen.
-
- Quadracer
- Contacteer:
probeer een keer contactspray er op als dat niet lukt helaas vervangen mijn achterlicht doet het helemaal niet meer maar ik rijd toch niet op de weg dus ik heb er nog niet naar gekeken.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Quadrider
- Contacteer:
www.vanderleeden.nl
is het service bedrijf van vd ham, erg goed bedrijf ! goede service en helpen je altijd erg goed en SNEL !!![Schater Lachen :lol:](./images/smilies/icon_schater.gif)
ennuh.. heb nog steeds me crosskleding niet, hij zegt dat ie de broek nog in BACK ORDER heeft, hij krijgt het maar niet, het shirt en de handschoenen heeft ie wel !!
weet iemand of ik in de zeik wordt genomen of dat het gewoon echt niet te leveren is
is het service bedrijf van vd ham, erg goed bedrijf ! goede service en helpen je altijd erg goed en SNEL !!
![Schater Lachen :lol:](./images/smilies/icon_schater.gif)
ennuh.. heb nog steeds me crosskleding niet, hij zegt dat ie de broek nog in BACK ORDER heeft, hij krijgt het maar niet, het shirt en de handschoenen heeft ie wel !!
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_wenen.gif)