HELP! wat voor kleur, teken maar wat uit (a.u.b.)
HELP! wat voor kleur, teken maar wat uit (a.u.b.)
heey allemaal
ik heb hier een adly tjammer staan en daar ben ik (eindelijk)de kappen aan het plamuuren enzow,
nu moet ik hem binnenkort weer verven maar ik heb nog geen idee hoe ik hem moet doen
nu is mijn vraag: heeft iemand een idee wat voor kleur enzow?
mag best een sticker print ofzow op maakt niet uit doe maar iets quad is nu gifgroen (en wil ook zoiets houden) maar als het erg mooi is.. ach pleur maar wat neer
hier foto van quad nu:
ik heb hier een adly tjammer staan en daar ben ik (eindelijk)de kappen aan het plamuuren enzow,
nu moet ik hem binnenkort weer verven maar ik heb nog geen idee hoe ik hem moet doen
nu is mijn vraag: heeft iemand een idee wat voor kleur enzow?
mag best een sticker print ofzow op maakt niet uit doe maar iets quad is nu gifgroen (en wil ook zoiets houden) maar als het erg mooi is.. ach pleur maar wat neer
hier foto van quad nu:
-
- Quad Master
-
- Quadfanaat
is goed doenbaar, maar niet met plamuur. plamuur breekt snel op. als je kappen plooien komt er een scheur in het plamuur.AlfA schreef:Kappen plamuren?
Hmm, dat is toch niet zo 'n goed idee denk ik, die trillen altijd wel iets, en ik denk dat je plamuur er binnen no-time terug vanaf is...
je moet polyester gebruiken, met van dat haar in. da is veel sterker. ni da dat ni kan breke, maar toch minder snel. hangt ook af wat je aant toepolyesteren bent.
zit wel nog perfect goed op mijne brommer, al 1.5 jaar, en nog niks te merke van de polyester. nu kader spuiten maar eerst ff late strale, tis nekeer nodig
Het kunstof van zo'n Adly is erg hard, ik vermoed dat het ABS is of iets dergelijks. Heb net even gekeken, maar ik kon geen materiaal informatie vinden. Het plastic wat ik hier heb is van de Adly van het broertje van m'n vriendin en dat is ook al aan alle kanten gescheurd. Ze hebben een veel te harde materiaalsoort gebruikt voor deze toepassing. Bij andere quads (zoals Yamaha, Suzuki, Honda, etc...) is het PE of PP, wat veel buigzamer is.
Je kan het dus wel gaan verven, maar ik ben bang dat het na enige tijd rijden toch wel weer ergens gaat scheuren.
Je kan het dus wel gaan verven, maar ik ben bang dat het na enige tijd rijden toch wel weer ergens gaat scheuren.
hey ik heb ook men kappen gespoten en er is nog helemaal niks van af. ziet nog heel goed uit zit er nu al dik 3 maanden op
voor foto's kijk hier maar
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=12480
voor foto's kijk hier maar
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=12480
jongens kom op nouw! plamuuren wil best! polyesterplamuur (allemaal al klaar) (en glasvezel)
ik moet hem nu nog verven en dan is het klaar!
ik heb eerst de quad kappen geod geschuurd toen met glasvezel de scheuren gedicht en geplamuurd
spuitplamuur erop, primer, en nu de kleur nog!
dus noem maar wat!
ik moet hem nu nog verven en dan is het klaar!
ik heb eerst de quad kappen geod geschuurd toen met glasvezel de scheuren gedicht en geplamuurd
spuitplamuur erop, primer, en nu de kleur nog!
dus noem maar wat!
-
- Quad Master