A-armen voor een DS650?
A-armen voor een DS650?
Ik heb gezocht, maar ik kan geen enkel goed merk vinden wat a-armen verkoopt voor een DS650. Weet iemand wat?
-
mudfox
- Quadrider

- Contacteer:
klopt wat Frank zegt want van een ds650x of baja zijn de fox veren instelbaar met 12 cm dus naargelang de spanning van uw veren verbreed of versmal je je voortrein en dit kan inderdaad tot 130.
de oudere baja's waren uitgerust met alu a -armen maar zijn ondertussen vervangen door molybdeen uitvoeringen, ook waren de oudere versies niet bestuurbaar zonder een stuurdemper omdat deze standaard nog bredere A armen hadden
dus de oplossing voor bredere armen is eventueel bestellen van ouder type.
Kan bij ons als officiel Bombardier can-am dealer
de oudere baja's waren uitgerust met alu a -armen maar zijn ondertussen vervangen door molybdeen uitvoeringen, ook waren de oudere versies niet bestuurbaar zonder een stuurdemper omdat deze standaard nog bredere A armen hadden
dus de oplossing voor bredere armen is eventueel bestellen van ouder type.
Kan bij ons als officiel Bombardier can-am dealer
Frank MB schreef:Een tip, standaard staat de bombardier al op ongeveer 1,30 meter als ik het goed heb. Rally's rijden ze ook met standaard armen in een DS.
http://www.lmmotors.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Official Can-Am Dealer
Team Lm Motors Can -Am Belgium
Official Can-Am Dealer
Team Lm Motors Can -Am Belgium
-
Quadzillaboy
- Quadrunner

Zeg Ralph, nu heb ik een vraagje voor u wat niet met deze topic te maken heeft.Ralph schreef:Ah, bedankt, dat is misschien wel watNog meer tips zijn uiteraard welkom.
Maar op uw quad heb je +2armen en douglas chamrock velgen. En die velgen kan je alleen maar krijgen in 4+1. Dan is uw quad maar +1 breder dan hij origineel is? Of ben ik daar mis in?
Omdat dat het prachtige velgen zijn maar dan is hij een 10 cm smaller
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
lonestar/laeger's pro-trax