kleppen stellen
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
kleppen stellen
Mijn kleppen beginnen aardig te rammelen ik ben van plan om mijn kleppen te stellen maar hoe moet dit ? t scheelt me weer wat kosten van het wegbrengen voor 60 eu per uur.
tnx Rik
tnx Rik
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
nope heb ik niet. Maar ik ga em ook zomaar niet openmaken even kijken wat ik hier aan info verzamel en dan beslis ik wat te doen ik denk namelijk ook datg ik nieuwe klepveertjes moet.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
-
Fré
- Quad Expert

hier vind je online manuals: http://www.sweetquads.com/
er is er ook 1 voor je warrior bij, met foto's en al!
er is er ook 1 voor je warrior bij, met foto's en al!
White LTZ-450 - powered by MSD -
Plastic eraf
De ronde kapjes op het kleppendeksel eraf (zijn er 2 bij de Warrior)
Zorgen dat je zuiger op TDC staat (om dit te checken moet je aan de zijkant van je quad het kijkgaatje open maken (meestal met inbus-sleuteltje, iets hoger als het vliegwiel) en het kapje waardoor je de krukas kunt draaien. Door het draaien van de krukas (met bougie eruit he) tegen de klok in draait ook het vliegwiel en moet je zorgen dat je de T ziet door het kijkgaatje.
Ja is misschien wat warrig uitgelegd, met plaatjes erbij gaat het beter
Als hij op TDC staat moet je je voelermaatje tussen armpje en boutje steken, en "voelen" hoeveel speling je hebt. Is het teveel dan moertje losmaken en met een schroevendraaier het boutje verder indraaien. En andersom natuurlijk.
De dikte van je voelermaat die nog ertussen moet passen staat in de handleiding of online.
Succes
De ronde kapjes op het kleppendeksel eraf (zijn er 2 bij de Warrior)
Zorgen dat je zuiger op TDC staat (om dit te checken moet je aan de zijkant van je quad het kijkgaatje open maken (meestal met inbus-sleuteltje, iets hoger als het vliegwiel) en het kapje waardoor je de krukas kunt draaien. Door het draaien van de krukas (met bougie eruit he) tegen de klok in draait ook het vliegwiel en moet je zorgen dat je de T ziet door het kijkgaatje.
Ja is misschien wat warrig uitgelegd, met plaatjes erbij gaat het beter
Als hij op TDC staat moet je je voelermaatje tussen armpje en boutje steken, en "voelen" hoeveel speling je hebt. Is het teveel dan moertje losmaken en met een schroevendraaier het boutje verder indraaien. En andersom natuurlijk.
De dikte van je voelermaat die nog ertussen moet passen staat in de handleiding of online.
Succes
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"