hallo,
heb bij het start relais 4contactpinnen(2keer rose bovenaan bruin linksonderaan en blauwwit rechtsonder)
nu bij de 2rose heb ik terug contact bij de andre niet wat moet ik nu doen voor die startonderbreker van mijn alarm aan te sluiten bv linker rose draad onderbreken het ene eind door het alarmsysteem laten gaan en het andere eind terug aan relais of moet ik die rechter rose draad gebruiken?
alvast bedankt
raptorken
startrelais contacten
-
- Toeschouwer
- Berichten: 14
- Lid geworden op: vr 07 apr, 2006 22:22
- Locatie: roeselare
- Contacteer:
startrelais contacten
~ in de naam van de snelheid, de modder, en de heilige Quad... Amen! ~
Raptorken 7o0 VS yellow
Raptorken 7o0 VS yellow
Re: startrelais contacten
Man je post al 3x hetzelfde... STeek het eens allemaal in 1 topic?traftjen schreef:hallo,
heb bij het start relais 4contactpinnen(2keer rose bovenaan bruin linksonderaan en blauwwit rechtsonder)
nu bij de 2rose heb ik terug contact bij de andre niet wat moet ik nu doen voor die startonderbreker van mijn alarm aan te sluiten bv linker rose draad onderbreken het ene eind door het alarmsysteem laten gaan en het andere eind terug aan relais of moet ik die rechter rose draad gebruiken?
alvast bedankt
raptorken
1: Dit
2: http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=13606
3: http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=13592
Voordat je nog 'n aantal topics gaat aanmaken (8 berichten, waarvan 5 nieuwe topics )
Verdiep je eens in de werkplaatshandleiding, die vind je hier : http://movies.dqt.be/manuals/
Je kan ook gewoon eens de spanningen nameten op die contacten, en kijken wat die spanningen doen bij het omzetten van je contact, en bij het starten van de motor, dan ben je al een heel pak wijzer. Met die info moet het vlot te doen zijn als je een beetje technisch aangelegd bent. Is dit niet zo, laat dit dan over aan een dealer, voordat je de hele electronica om zeep helpt, want door maar wat gaan te proberen kan je volgens mij vrij gemakkelijk je CDI kapot krijgen, en dan ben je verder van huis...
Erwin
Verdiep je eens in de werkplaatshandleiding, die vind je hier : http://movies.dqt.be/manuals/
Je kan ook gewoon eens de spanningen nameten op die contacten, en kijken wat die spanningen doen bij het omzetten van je contact, en bij het starten van de motor, dan ben je al een heel pak wijzer. Met die info moet het vlot te doen zijn als je een beetje technisch aangelegd bent. Is dit niet zo, laat dit dan over aan een dealer, voordat je de hele electronica om zeep helpt, want door maar wat gaan te proberen kan je volgens mij vrij gemakkelijk je CDI kapot krijgen, en dan ben je verder van huis...
Erwin
-
- Toeschouwer
- Berichten: 14
- Lid geworden op: vr 07 apr, 2006 22:22
- Locatie: roeselare
- Contacteer:
hallo,
kzeg kga nog een topic plaatsen dat ze het goed zien
heb de handleiding al doorgenomen
heb allesuitgemeten
heb juist die ene draad nodig
maarja als je niet weet waar hij loopt ik ben bijna zeker dat hij naar 8ren loopt denk naar start relais
maar toch bedankt iedereen die toch probeerde te helpen
kzeg kga nog een topic plaatsen dat ze het goed zien
heb de handleiding al doorgenomen
heb allesuitgemeten
heb juist die ene draad nodig
maarja als je niet weet waar hij loopt ik ben bijna zeker dat hij naar 8ren loopt denk naar start relais
maar toch bedankt iedereen die toch probeerde te helpen
~ in de naam van de snelheid, de modder, en de heilige Quad... Amen! ~
Raptorken 7o0 VS yellow
Raptorken 7o0 VS yellow