blaster
blaster
ik ga binnenkort mijn eerste quad, de blaster kopen
maar nu heb ik een paar vraagjes
hoe loop je hem in
hoe onderhoud je hem
wanneer moet hij naar het nazicht
wat voor benzine moet er in want bij die nieuwe moet je benzine en olie niet mer mixen zeker
maar nu heb ik een paar vraagjes
hoe loop je hem in
hoe onderhoud je hem
wanneer moet hij naar het nazicht
wat voor benzine moet er in want bij die nieuwe moet je benzine en olie niet mer mixen zeker
blaster
-
- Quad Master
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: zo 16 jul, 2006 13:42
- Locatie: zakkemakke
Re: blaster
1. Inlopen hoeft tegenwoordig niet meermaximus schreef:ik ga binnenkort mijn eerste quad, de blaster kopen
maar nu heb ik een paar vraagjes
hoe loop je hem in
hoe onderhoud je hem
wanneer moet hij naar het nazicht
wat voor benzine moet er in want bij die nieuwe moet je benzine en olie niet mer mixen zeker
2. Onderhoud, bij de eerste 500 km olie verversen
4. Gewoon euro benzine, geen olie meer mengen
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
-
- Quadracer
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: ma 06 jun, 2005 23:07
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
Re: blaster
ff een opmerking, inlopen doe je best wel hoor, dat zorgt voor de levensduur van je quad!Yamaha Grizzly 700 schreef:1. Inlopen hoeft tegenwoordig niet meermaximus schreef:ik ga binnenkort mijn eerste quad, de blaster kopen
maar nu heb ik een paar vraagjes
hoe loop je hem in
hoe onderhoud je hem
wanneer moet hij naar het nazicht
wat voor benzine moet er in want bij die nieuwe moet je benzine en olie niet mer mixen zeker
2. Onderhoud, bij de eerste 500 km olie verversen
4. Gewoon euro benzine, geen olie meer mengen
antwoorden op je andere vragen kan je ook bij 'tips en trucs' terugvinden
qua benzine, gooi je er best super 95 of 98 in, en de olie wordt zelf gemengd, wel tijdig bijvullen he!
greetz en veel plezier met je quad

effe nog een vraag
ik heb hier in mijn buurt ook nog een kawasaki fxr 250 gezien is dit ook een goed instapmodel en wat ist verschil met een blaster
bedankt
bedankt
blaster
Re: effe nog een vraag
FXR? Nog nooit van gehoord...maximus schreef:ik heb hier in mijn buurt ook nog een kawasaki fxr 250 gezien is dit ook een goed instapmodel en wat ist verschil met een blaster
bedankt
Maar waarschijnlijk bedoel je de Kawa Mojave 250?
Ook een zeer goede (beginners)quad, gaat even snel als een Blaster heb ik vernomen.
Het is een 4takt, relaxter rijden dus.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"

is het deze?
honda trx400x:goldspeed bumper, shelterX nerfbars, trailtech vapor, garmin GPS 60cs, FP slip-on (reinforced), racecut, dfr numbers, kenda claws, itp black rims, bomb squad stickerset...
Aka Twofifthy - my pics: http://www.putfile.com/royalass/
http://www.quadclub.be http://www.stolenquads.eu
Aka Twofifthy - my pics: http://www.putfile.com/royalass/
http://www.quadclub.be http://www.stolenquads.eu
De KSF kun je wel vergelijken met de Blaster, alleen is het een 4takt, heeft ie achteruit en waterkoeling.
Kwa grootte en prestaties is hij wel ongeveer gelijk aan de Blaster.
Ze zijn wel wat minder populair, waardoor je misschien wat minder makkelijk onderdelen vindt.
Kwa grootte en prestaties is hij wel ongeveer gelijk aan de Blaster.
Ze zijn wel wat minder populair, waardoor je misschien wat minder makkelijk onderdelen vindt.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4014
- Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05
4 Takt heeft wel veel meer koppel en is makkelijker te rijden als eerste quad omdat de power geleidelijkaan opgebouwd wordt ipv een aan/uit schakelaar zoals bij 2 takt.KEVIN-RAPTOR #6 schreef:ik zou dan toch voor een Blaster gaan hoor , vindt ge meer stukken van , 2 takt is agressiever en 4 takt wat rustiger niet zo vinnig .
Maar ieder zn voorkeur uiteraard!
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
Teunie schreef:4 Takt heeft wel veel meer koppel en is makkelijker te rijden als eerste quad omdat de power geleidelijkaan opgebouwd wordt ipv een aan/uit schakelaar zoals bij 2 takt.KEVIN-RAPTOR #6 schreef:ik zou dan toch voor een Blaster gaan hoor , vindt ge meer stukken van , 2 takt is agressiever en 4 takt wat rustiger niet zo vinnig .
Maar ieder zn voorkeur uiteraard!
die aan en uit schakelaar licht er ook weer aan of je wel of geen powervalve hebt

als je een PV hebt heb een mooie gelijdelijke powerband bij een 2takt
mijn quad heeft het ook dat is een 2takt maar hij rijd als een 4takt

CustomCoatingsHelvoirt