Dozo schreef:oe mannen bespeur ik hier een lichte vorm van jaloezie?
is toch helemaal geweldig zo'n man van 16 op een 700
De nieuwe zwart oranje is wel heel erg mooi hoor
Veel suc6 ermee
Het lijkt me ook nogal raar dat iemand van 16 een 700 helemaal ZELF kan betalen, of heeft hij papa misschien een keertje aangekeken. Verder veel succes en plezier ermee
Wat doen we bij 2500 toeren?
Terugskakeln en gas erop.
volgens mij komt hier aardig wat jaloezie naar boven... ipv commentaar te geven op hem kunnen jullie het ook leuk voor hem vinden dat hij dat nu al heeft! is toch top man
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0 Piaa extreme white lampen
Bleu light
ik vind het geweldig. Ik was ook 18 en kocht een bijna nieuwe auto, was 19 kocht een nieuwe kawa motorfiets erbij. Als je gewoon werkt en een beetje spaart gaat het bijna vanzelf. Trouwens welke kleur heb je gekozen?
wally schreef:ik vind het geweldig. Ik was ook 18 en kocht een bijna nieuwe auto, was 19 kocht een nieuwe kawa motorfiets erbij. Als je gewoon werkt en een beetje spaart gaat het bijna vanzelf. Trouwens welke kleur heb je gekozen?
gewoon blauw, wit is niet meer nieuw te verkrijgen in belgie
wally schreef:ik vind het geweldig. Ik was ook 18 en kocht een bijna nieuwe auto, was 19 kocht een nieuwe kawa motorfiets erbij. Als je gewoon werkt en een beetje spaart gaat het bijna vanzelf. Trouwens welke kleur heb je gekozen?
gewoon blauw, wit is niet meer nieuw te verkrijgen in belgie
Jawel via Duitsland is het geen probleem. (ofja duurt wel weken maar het kan nog wel)
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"