Quaders Oost-vlaanderen [Quad met ons mee]

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Dubois »

Ivoman #7 schreef:
Alfredo schreef:Ik vraag me enkel af of bots het mail adres uit dat Afbeelding kadertje kunnen halen, want dan haalt het natuurlijk weinig uit.
Daar heb ik iets voor geïnstalleerd. Je moet maar eens uitloggen en op dat icoontje proberen klikken. Of de gebruikerslijst te raadplegen. (n)
Maar niet tegenstaande blijft er hier wel een lijst van alle emailadressen staan op het forum zelf hé :wink:
Niet dat ik iets wil afbreken, maar beter voorkomen dan genezen hé.

@ Alfredo: Die manier kunde ook gebruiken maar aangezien ik het had over de emailadressen die hier reeds gepost zijn, gaat er zo wel veel tijd in kruipen om deze allemaal aan te passen hé :wink:

Toegevoegd na 35 minuten:

THX Ivoman, voor de aanpassing :buig:
Je kan dan mijn emailadres er ook nog aan toe voegen. Het is een goed idee om samen eens af te spreken! :wink:

Code: Selecteer alles

emailadres: frostion@gmail.com - naam: Dimy
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door epix no-fear »

jaa of om spam binnen te halen
CustomCoatingsHelvoirt
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

@FROSTiON - Het "probleem" met zo'n mod is dat de oude en reeds geposte e-mail adressen onveranderd blijven. Als je wilt dat alle oude e-mail adressen ook tussen CODE tags komen te staan, moet je ze toch nog handmatig aanpassen en dat zijn er inderdaad veel.
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Dubois »

Alfredo schreef:@FROSTiON - Het "probleem" met zo'n mod is dat de oude en reeds geposte e-mail adressen onveranderd blijven. Als je wilt dat alle oude e-mail adressen ook tussen CODE tags komen te staan, moet je ze toch nog handmatig aanpassen en dat zijn er inderdaad veel.
Ik vrees ervoor dat ik u niet goed volg... :?
Maar het is ondertussen al in orde gebracht door Ivoman :wink:
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

FROSTiON schreef:
Alfredo schreef:@FROSTiON - Het "probleem" met zo'n mod is dat de oude en reeds geposte e-mail adressen onveranderd blijven. Als je wilt dat alle oude e-mail adressen ook tussen CODE tags komen te staan, moet je ze toch nog handmatig aanpassen en dat zijn er inderdaad veel.
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=12688

In deze topic staat een e-mail adres, gepost voordat die mod er kwam. Deze verandert reeds geposte e-mail adressen dus niet en daarom heeft Ivoman alles toch nog tussen CODE tags moeten zetten in deze topic.
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Dubois »

Alfredo schreef:
FROSTiON schreef:

In deze topic staat een e-mail adres, gepost voordat die mod er kwam. Deze verandert reeds geposte e-mail adressen dus niet en daarom heeft Ivoman alles toch nog tussen CODE tags moeten zetten in deze topic.
And your point is? Zelf uw emailadres posten, is uw eigen verantwoordelijkheid niet? Dus laat dit een tip zijn voor de andere leden.
Ik zal u jammer genoeg moeten teleurstellen maar ik ga hier echt niet verder op ingaan. Ben namelijk al lang voorbij het stadium gekomen om mij nog te willen bewijzen. Later, op latere leeftijd, zal je me wel begrijpen en dan zullen we het er nog eens over hebben. :wink:
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

FROSTiON schreef:
Alfredo schreef:
FROSTiON schreef: Ik vrees ervoor dat ik u niet goed volg... :?

And your point is? Zelf uw emailadres posten, is uw eigen verantwoordelijkheid niet? Dus laat dit een tip zijn voor de andere leden.
Ik zal u jammer genoeg moeten teleurstellen maar ik ga hier echt niet verder op ingaan. Ben namelijk al lang voorbij het stadium gekomen om mij nog te willen bewijzen. Later, op latere leeftijd, zal je me wel begrijpen en dan zullen we het er nog eens over hebben. :wink:
Er is helemaal geen punt en ik heb eerlijk gezegd geen idee waarom je daarover begint. Ik had het over deze zin: "@ Alfredo: Die manier kunde ook gebruiken maar aangezien ik het had over de emailadressen die hier reeds gepost zijn, gaat er zo wel veel tijd in kruipen om deze allemaal aan te passen hé" en dacht dat jij bedoelde dat die mod alle e-mail adressen automatisch aanpaste. Dat moet ik dan fout begrepen hebben, sorry.
Dave
Toeschouwer
Toeschouwer

quad rijders uit de streek van oost-vlaanderen

Bericht door Dave »

quad rijders uit de streek van oost-vlaanderen
voor wie zondag een ritje wil doen
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=12779
CHONG #29
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door CHONG #29 »

LAAT MIJ IETS WETEN HE . :knikduim:

IK GA ZEKER MEE :!: RENEGADE #8 ( = 8 Ball ) :wink:

Leisure.Quad.8@hotmail.com

Toegevoegd na 60 uur 8 minuten:

Deze Middag gaan we rijden richting LOVENDEGEM .

Als er iemand zin geeft moet maar afkomen of om 3 uur aan de MCdonalds in EVERGEM

aanwezig ; twofifthy , Steffen , ik zelf .

Dus als je zin hebt kom maar af he . :wink:
roverdriver
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door roverdriver »

wij komen als we kunnen ook zijn wel met ong 5 man is geen probleem hoop ik.

colindeputter@hotmail.com
Plaats reactie