velgen
-
- Quadrunner
- Contacteer:
velgen
ik had een vraagje die velge met zo een ring blijft daar nie veel zand in zette dat hem schuins gaat trekke ofzo en welke kunt ge het beste pakke 9 of 10 alvast bedankt
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quad Expert
Re: velgen
Banshee-Boy schreef:ik had een vraagje die velge met zo een ring blijft daar nie veel zand in zette dat hem schuins gaat trekke ofzo en welke kunt ge het beste pakke 9 of 10 alvast bedankt
bedoel je baja velgen maarten?
CustomCoatingsHelvoirt
Baja velgen blijft idd veel zand in zitten! Zou die niet nemen.
9 of 10" daar zullen de meningen over verschillen. Dre is teruggegaan naar de 9" standaardvelgen omdat die sterker lijken te zijn. (je hebt hier wat meer band omdat de velg wat kleiner is). 10" Heb je wat minder rubber omdat de velg groter is, maar ziet er wel mooier uit.
9 of 10" daar zullen de meningen over verschillen. Dre is teruggegaan naar de 9" standaardvelgen omdat die sterker lijken te zijn. (je hebt hier wat meer band omdat de velg wat kleiner is). 10" Heb je wat minder rubber omdat de velg groter is, maar ziet er wel mooier uit.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"