Raptor nieuw prijs

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Suzuki
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Suzuki »

Als je perse injectie moet voor de milieu-eisen, waarom hebben de Grizzly 700 en de Raptor 700(zo uit mijn hoofd) dan enkel injectie? Ze hebben pas de modellen weer aangepast, dus dan hadden ze dat ook kunnen doen als het perse moest.
Wat doen we bij 2500 toeren?
Terugskakeln en gas erop.
kees
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door kees »

FROSTiON schreef:
KEVIN-RAPTOR #6 schreef:660 en700 zijn allebei goede quads , dus doe wat je het beste aanstaat ! :wink:
Dat weten we ondertussen al dat je er zo over denkt... :roll:

Ergens kan ik Kees wel volgen, maar ik vrees ervoor dat je eraan bent voor de moeite. Alles gaat de elektronische toer op wat het voor de zelf-mecaniekers onder ons, er zeker niet makkelijker op gaat maken. Kijk maar hoe het al in zijn werk gaat bij de auto's. De meeste auto's worden elektronisch bestuurd, hebben een boordcomputer,... maar wanneer er dan iets niet werkt, probeer het probleem dan maar te vinden zonder het apparatuur van de fabrikant... De concessiehouder heeft wel een analysetoestel waar hij meteen kan zien waar er eventueel een probleem mee is, maar dit dankzij dit toestel natuurlijk. Naar mijn mening zit er enkel geld achter, want ze verplichten u bijna om met uw onderhoud/problemen naar de garage te stappen.

Welcome to 2006...
Idd! kijk maar naar de auto's. Als ze rijden, SUPER. Maar als je er wat aan krijgt, begin maar de zoeken. En dan kunnen ze wel zeggen "ik hang hem aan de apparatuur". Maar dan ben je er nog lang niet.
Omdat de Grizzly 700 en de Raptor 700 de laatste nieuwe zijn.
Als morgen de yamaha banshee 500 (zeg maar wat) uit komt, geloof mij maar dat dat 4 takt injectie is.
Omdat het MOET. Alle motoren, die nu >>nieuw<< gemaakt worden, zijn injectie en 4 takt.
En geloof mij maar dat ik liever een caburateurtje schoon maak dan dat ik injectors schoon begin te maken.
En begin te kloten met compressors, luchtinjectors, benzine injectors wat allemaal onder druk staat en met al die o ringen en de hele rotzooi.
Druk verlies je al snel want dat komt overal door. Scheurtje in o ring en de 660er rijd je eruit kijken of jullie dan nog steeds zo blij zijn. Ze zijn nu nog nieuw..
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
wally
Quadracer
Quadracer

Bericht door wally »

oh geef mijn maar een injectie. ultrasoon badje van de injector en schoon is me kunstgebit. geen gelul met sproeiers en afstellen. Ik ben voor de evolutie.
hmmmmmm. eat me..
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Ik zie niet in waarom injectie een probleem zou hebben met water. Zoalng je alles onderhoudt, is dat geen probleem.
Er zijn intussen véél utilities met injectie, en 'k zie die beestjes regelmatig volledig onder water gaan, zonder problemen.

Op 't moment da je zo diep gat dat je injectie problemen gaat geven, verwacht ik ook dat je met een carbu in de soep gaat komen te zitten hoor.
Ik had ook liever nog een carbu op die van mij gezien (LTR-450), maar helaas... EN toch, met injectie is de gasreactie enzo naar mijn inzien 'n stuk sneller enzo. Maar dat wil niet zeggen dat dat daarom slechter of beter is. Injectie heeft ook een hele boel voordelen, misschien wel iets minder voor de doe-het-zelver, maar nog eens, dat wil niet zeggen dat een raptor-700 rommel onder zijn zadel heeft zitten. Ik denk niet dat Yamaha zijn reputatie op het spel zou zetten daardoor.

Je mag gerust de 660 beter voor jou vinden, maar om te verkondigen dat alles wat injectie heeft slecht is...
geef dan eens een praktisch voorbeeld van wat jij hebt meegemaakt, zodat de leek een objectief beeld hiervan kan krijgen.

Erwin
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

dat voorbeeld van die autos is in u mening ook waar ! :wink:
het is ook waar wat Erwin zegt , als voor u de 660 goed is ga u gang :knikduim:
speedfreak
Quadrider
Quadrider

Bericht door speedfreak »

kees schreef:Oke wat koste hij dan? Want die 700 hoef ik niet is grote rotzooi.
wilt ge wel maar kunt ge van u leven niet betalen, dat zulde bedoele... :p
Heb hem al bekan een jaar en nog niks mis mee gehad. Zegt da uwe "dealer" ne prutser is. En da gij er niks van kent. MEER zeg ik niet.
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

kees schreef:
FROSTiON schreef:
KEVIN-RAPTOR #6 schreef:660 en700 zijn allebei goede quads , dus doe wat je het beste aanstaat ! :wink:
Dat weten we ondertussen al dat je er zo over denkt... :roll:

Ergens kan ik Kees wel volgen, maar ik vrees ervoor dat je eraan bent voor de moeite. Alles gaat de elektronische toer op wat het voor de zelf-mecaniekers onder ons, er zeker niet makkelijker op gaat maken. Kijk maar hoe het al in zijn werk gaat bij de auto's. De meeste auto's worden elektronisch bestuurd, hebben een boordcomputer,... maar wanneer er dan iets niet werkt, probeer het probleem dan maar te vinden zonder het apparatuur van de fabrikant... De concessiehouder heeft wel een analysetoestel waar hij meteen kan zien waar er eventueel een probleem mee is, maar dit dankzij dit toestel natuurlijk. Naar mijn mening zit er enkel geld achter, want ze verplichten u bijna om met uw onderhoud/problemen naar de garage te stappen.

Welcome to 2006...
Idd! kijk maar naar de auto's. Als ze rijden, SUPER. Maar als je er wat aan krijgt, begin maar de zoeken. En dan kunnen ze wel zeggen "ik hang hem aan de apparatuur". Maar dan ben je er nog lang niet.
Als morgen de yamaha banshee 500 (zeg maar wat) uit komt, geloof mij maar dat dat 4 takt injectie is.
Omdat het MOET. Alle motoren, die nu >>nieuw<< gemaakt worden, zijn injectie en 4 takt.
En geloof mij maar dat ik liever een caburateurtje schoon maak dan dat ik injectors schoon begin te maken.
En begin te ***** met compressors, luchtinjectors, benzine injectors wat allemaal onder druk staat en met al die o ringen en de hele rotzooi.
Druk verlies je al snel want dat komt overal door. Scheurtje in o ring en de 660er rijd je eruit kijken of jullie dan nog steeds zo blij zijn. Ze zijn nu nog nieuw..
volgens mij moet dat helemaal niet met alle motoren... die minibikes komen ook steeds nieuwere types van uit en zijn 2 takt, zonder injectie...
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
blaster200
Quadrider
Quadrider

Bericht door blaster200 »

ja die dingen worden gewoon ergens in een schuurtje gemaakt in de middel of nowwer of china. Maar ze kunnen beter erges eeen begrenzer ofzo erinzetten. Begrenzer eruit en het plezier kan beginnen dan hoef je nie zo moeilijk te done met electronica
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
Banshee Bas
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Banshee Bas »

kees schreef:
FROSTiON schreef:
KEVIN-RAPTOR #6 schreef:
660 en700 zijn allebei goede quads , dus doe wat je het beste aanstaat !

Dat weten we ondertussen al dat je er zo over denkt...

Welcome to 2006...

En begin te ***** met compressors, luchtinjectors, benzine injectors wat allemaal onder druk staat en met al die o ringen en de hele rotzooi.

Wacht nou eerst maar eens af hoe de 700's het doen want ik her er alle vertrouwe in :) zo vreet ik me schoen op
The power makes you scream for more
kees
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door kees »

Minibike is niet voor op de openbare weg. Maar motoren die echt veel verkocht worden en voor op de weg word vanaf nu injectie.

wilt ge wel maar kunt ge van u leven niet betalen, dat zulde bedoele...
Heb hem al bekan een jaar en nog niks mis mee gehad. Zegt da uwe "dealer" ne prutser is. En da gij er niks van kent. MEER zeg ik niet.

Kan jij in mijn beurs kijken? Al koste de 700 5000 euro en de 660er 9000 euro 3x raden voor welke ik koos.

Yamaha raptor 660
Yamaha raptor 660
Yamaha raptor 660

En da gij er niks van kent.?
Ik weet niet of je het weet maar ik ben zelf als monteur. En ik heb tijdens mijn opleiding(en) alleen maar injectie gehad. Ik volg btw nu nog opleidingen. En 80% van de lessen is injectie. Direct en indirect. Ik denk dat ik toch iets meer ervan weet dan jij.
Wat jij alleen (*denkt*) dat je de snelste bent. Maar dat ben je absoluut niet.
Laatst gewijzigd door kees op do 17 aug, 2006 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

ge moet met u tijd mee gaan , lijk speedfreak zegd :duimhoog:
kees
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door kees »

Wil best, zoals ik al zei als de 700 met carb was, kocht ik hem meteen. Ik wil ook nieuwste van het nieuwste maar in dit geval niet.
Ik zie liever dat ik 2km langzamer rijd dan die "speed"freak en over paar weken rijd hij 0km/h en ik nog. Dan ben ik sneller. :wink:

wilt ge wel maar kunt ge van u leven niet betalen, dat zulde bedoele...

We heten niet alleen speedfreak die 25 euro per maand betaald. Geloof mij maar dat die quad in een keer afbetaald worden dat is absoluut geen probleem.
KEVIN-RAPTOR #6 schreef:ge moet met u tijd mee gaan , lijk speedfreak zegd :duimhoog:
Waarom koop jij je dan pas geleden een 350er? en niet de 700 injectie? Je moet wel met de tijd mee gaan he ;)

Ohja die ene persoon wat zei waarom ik zo de pik heb op injectie,

Electronica, sensons, druk leidingen, electro, electro. Ik werk dadelijks ermee en het is absoluut geen pretje.
Echt niet.. En het kost je handen vol geld.
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

ik zit er niet over te kappen !en idd de volgende wordt een 700 :chagarijn: :wink:
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Jongens...

ik denk da deze discussie lang genoeg heeft geduurd...
En dat iedereen ondertussen zijn standpunt wel duidelijk heeft gemaakt...

Houd het nu hierbij voor dat we mekaar gaan uitschelden...
Kees heeft zijn prijs, hij weet wat hij moest weten, einde duscussie...

Van mij mag hier 'n slotje op...
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

van mij ook
Gesloten